این است زیان دنیا و آخرت !

در سایت های خبری گذارشی مبنی بر ازدیاد مریضی روحی و روانی اسدالله خالد؛ رئیس پیشین به اصطلاح امنیت ملی رژیم کابل را دیدم که مروری بر آن برای خوانندگان عزیز خالی از درس عبرت نخواهد بود . اسدالله خالد؛ رئیس پیشین امنیت ملی که در تاریخ ۱۶ ماه قوس سال ۱۳۹۱ هش در اثر […]

در سایت های خبری گذارشی مبنی بر ازدیاد مریضی روحی و روانی اسدالله خالد؛ رئیس پیشین به اصطلاح امنیت ملی رژیم کابل را دیدم که مروری بر آن برای خوانندگان عزیز خالی از درس عبرت نخواهد بود .

اسدالله خالد؛ رئیس پیشین امنیت ملی که در تاریخ ۱۶ ماه قوس سال ۱۳۹۱ هش در اثر یک حملۀ مجاهدین امارت اسلامی بشدت زخمی گردیده بود، برای تداوی و درمان به امریکا فرستاده شد و پس از تداوی و علاج به کشور بازگشت و هم اکنون در خانۀ خود در کابل زندگی می کند .

در جریان تداوی در امریکا ، باراک اوباما رئیس جمهور امریکا نیز به عیادت او در شفاخانه رفته و به او اطمینان داده بود که برای تداوی او کمک و همکاری صورت خواهد گرفت .

اسد خالد 2

سایت خبری نن تکی آسیا با استناد از منابع نزدیک به اسدالله خالد می نویسد که نامبرده با وجود اینکه در امریکا درمان شده است اما غریضه جنسی اش را به دست نیاورده است و همین سبب شده است که مبتلا به بیماری روانی گردد.

این سایت خبری می افزاید : هرکس که به دیدن اسدالله خالد در کابل رفته است تایید می کند که نامبرده از ضعف توانایی جنسی خود شکایت کرده و زار و قطار گریه می کند !

طبق راپور سایت نن تکی آسیا ، روزنامه گاردین بریتانیا در مورد اسدالله خالد نوشته است که نامبرده متهم به داشتن زندان های شخصی ، تحاوزات جنسی و دیگر جرایم ضد بشری می باشد .

به گفته این روزنامه ، حکومت کانادا در راپور مخفیانۀ خود در سال ۲۰۰۷ نوشته است که اسدالله خالد هیچ گاه اهلیت این را ندارد که ریاست امنیت ملی و یا کدام ادارۀ دیگر را به دوش بگیرد ،زیراکه آقای خالد ملوث به جرائم زیاد بشری است و شخص بسیار مفسد ، بد اخلاق، و یک انسان وحشی است ..

خدا می داند که آقای اسدالله در نتیجۀ دعای کدام مظلوم که مورد تجاوز این انسان وحشی قرار گرفته است به این سرنوشت فضیحت بار مبتلا شده است …

انسانی که تمام مقصد از زندگی اش ، حیوانیت باشد، هرگاه غریضۀ حیوانی خویش را از دست دهد بدون شک که انگیزۀ زندگی را از دست داده است و دیگر زندگی برایش معنایی ندارد ..

چه خوب فرموده است الله متعال :

 

ذَلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الآخِرَهِ عَذَابٌ عَظِیمٌ   المائده