آیا دشمن شکست خورده به جعل و فریب پناه می برد ؟

بدون شک ، اشغالگران و مزدوران آنان درین اواخر در بخش های مختلف کشور به شدت سرکوب شدند ، ده ها تن نظامیان و افسران بلند رتبهء امریکای در اثر یک حملهء فدای و تکتیکی در میدان هوای بگرام از بین برده شدند ، همچنان حملهء گسترده بر آلمانی ها در شهر مزار و فتوحات […]

بدون شک ، اشغالگران و مزدوران آنان درین اواخر در بخش های مختلف کشور به شدت سرکوب شدند ، ده ها تن نظامیان و افسران بلند رتبهء امریکای در اثر یک حملهء فدای و تکتیکی در میدان هوای بگرام از بین برده شدند ، همچنان حملهء گسترده بر آلمانی ها در شهر مزار و فتوحات پیهم این هفته در غزنی و قندهار اشغالگران و دست نشاندهان آنان را بی حال و سراسیمه ساخته است .
شبکه های استخباراتی رژیم کابل اکنون برای این که اذهان عامه را مغشوش و مصروف بدارند و نیز توجه مردم را از پیروزی های مجاهدین به سوی دیگری مبذول بدارند ، یک نامهء خود ساخته و دروغین را به رهبر نامدار امارت اسلامی افغانستان جناب ذاکر صاحب نسبت داده به نشر سپرده اند ، قرار این نامه گویا جناب نامبرده با شماری از بزرگان امارت اسلامی افغانستان مخالفت دارد .
نیز والی رژیم مزدور برای ولایت زابل ، به رسانه ها یاوه گوی نموده است که صدها تن جنگجویان داعش در زابل و غزنی دیده شده اند .
روز شنبه ، سخنگویی امارت اسلامی افغانستان در طی یک بیانیهء رسمی این حرکات خود فریبانهء دشمن پوسیده و فروپاشیده را بی اساس خواند ، به شدت رد نمود و محض یاوه گوی دانست ، ضمنا این حقیقت را روشن ساخت که دشمن مورال باخته اکنون مورد نفرت و انزجار شدید افغان ها قرار گرفته اند و  نیز در سیاست جهان دچار انزوا و تجرید اند ، لهذا تلاش دارند این رسوایی و ناکامی های خود را با تبلیغات بی اساس و پروپاگند های پوچ جبران بکنند و از توجه سرپرستان خارجی بی بهره نگردند .
در طی یک و نیم دههء گذشته هرگاه امریکای ها و رژیم کابل با خسارات سنگین دچار شده اند بی درنگ به شبکه های استخباراتی خود فرمان داده اند که یک عده آوازه های بی سر و پا را برای اخلال اذهان مردم نشر بکنند .
اما دشمن مکار به فضل خداوند متعال درین گونه دسیسه کاری های خود هر بار در کم ترین فرصت رسوا شده اند و همه دام های تزویرانهء آنان توسط سخنگویان هر دم بیدار امارت اسلامی افغانستان برهم زده شده است .
باور داریم که دشمن اجیر در آخرین مرحلهء زوال و فروپاشی قرار دارد ، از یک سو حملات گسترده و تکتیک های جدید مجاهدین دشمت را بی حال ساخته است و از سوی دیگر بیانیه های رسمی و غیر رسمی رهبری جدید امریکا نشان می دهد که امریکا موجودیت نظامی خود را در افغانستان کاهش می دهد و یا هم به پایان می رساند و این یک حقیقت آشکار است که رژیم کابل بدون حضور خارجیان برای یک روز هم تاب مقاومت ندارد .