آغوش عفو و صلح امارت اسلامی

سخن روز : درین اواخر، صدها تن منسوبین اداره کابل، با استفاده از فرمان عفو رهبری امارت اسلامی از صف اداره مزدور جدا و به صف مجاهدین امارت اسلامی پیوستند. هفته گذشته، بیش از ۱۵۰ تن عساکر، پولیس، اربکی ها و دیگر منسوبان اداره کابل با مجاهدین یکجا شدند. امارت اسلامی طبق معمول همیشگی اش، […]

سخن روز :

درین اواخر، صدها تن منسوبین اداره کابل، با استفاده از فرمان عفو رهبری امارت اسلامی از صف اداره مزدور جدا و به صف مجاهدین امارت اسلامی پیوستند. هفته گذشته، بیش از ۱۵۰ تن عساکر، پولیس، اربکی ها و دیگر منسوبان اداره کابل با مجاهدین یکجا شدند.

امارت اسلامی طبق معمول همیشگی اش، این جرات و اقدام نیک آن ها را ستایش کرد، ازان ها استقبال نمود و به زندگی عادی سوق داده شدند. این جایی بسیار خوشی است که اکنون آن هموطنان ما که شکار تبلیغات و دالرهای اشغالگران شده بودند، حقیقت را درک می کنند و از قتل و شکنجه برادر مسلمان خود برای اهداف دیگران، دست می گیرند و دنیا و آخرت خود را از تباهی نجات می دهند.

امارت اسلامی به همه آن کسانی که در صف مقابل ایستاده اند، یکبار دیگر توصیه می کند که از مخالفت بی جا و ناموجه دست بگیرند، این فرصت مهم برای برگشت آن ها به آغوش مردم خود است. زیرا برای کسانی که ایشان پدر و برادر مسلمان خود را می کشند، در حال فرار هستند و به گونه تدریجی از حمایت ایشان دست می گیرند. بهتر اینست که وابستگان اداره کابل، بجای هوس و نفس، به عقل خود گوش بدهند و دیگر برای دیگران، نه خانه های مردم خود را ویران کند و نه هم دنیا و آخرت خود را.

امارت اسلامی آغوش خود را برای ایشان باز داشته است. ایشان هرگاه بیایند همچو قهرمانان استقبال می شوند و اشتباهات گذشته عفو می شود. هیچ انتقامی ازان ها گرفته نمی شود و همانند دیگر هموطنان خود در فضای امن و اطمینان به زندگی عادی شان ادامه می دهند. منسوبین اداره کابل با انکار از جنگ در برابر برادر مسلمان خود، در بدل از دست دادن فایده موقت و ناچیز، عزت و اطمینان و سعادت دنیا و آخرت را به دست می آورند. ان شاء الله تعالی.