پیغام زعیم امارت اسلامی به تمام برادران مجاهد

الحمد لله رب العلمین و الصلوه والسلام علی رسوله محمد و علی آله واصحابه أجمعین و بعد : تمام منسوبین امارت اسلامی ! مسئولین جهادی و دیگر مجاهدین و برادران طالب ! السلام علیکم و رحمه الله و برکاته از درگاه بزرگ الله متعال امید وارم که در تمام امور دینی و امور مشروع دنیوی […]

الحمد لله رب العلمین و الصلوه والسلام علی رسوله محمد و علی آله واصحابه أجمعین و بعد :

تمام منسوبین امارت اسلامی ! مسئولین جهادی و دیگر مجاهدین و برادران طالب ! السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

از درگاه بزرگ الله متعال امید وارم که در تمام امور دینی و امور مشروع دنیوی کامیاب و سربلند بوده و در لباس صحت و عافیت ملبوس باشید .

برادران ! جای بسی شکر و حمد است که این خانۀ مشترک ما و شما را و این مرجع امید مظلوم ها ، مجاهدین ، مهاجرین ، اسیران و غازی های مخلص و این امارت اسلامی را ، الله متعال به فضل و کرم خویش همانند سابق فعال ، متحد و باقی نگهداشت ، لله الحمد کدام حادثۀ خطرناک تفرق و نزاع میان مجاهدین امارت اسلامی به وقوع نه پیوست . همه مجاهدین اعم از مسئولین و مجاهدین با تدبیر، فراست ، و با تعهد به منافع عالی اسلام ، وظیفۀ شان را نسبت به حفاظت و اصلاح این خانه بخوبی انجام دادند .

برادران ! من از طریق این پیغام بار دیگر اعلام می کنم که امارت اسلامی ملکیت شخصی کدام شخص و یا گروه نیست بلکه این خانه و سنگر خدمت هر مسلمان و مجاهد است ، آنانی که عملا خویش را در این صف شامل دانسته و خدمت می کنند ، از الله متعال برای شان اجر کامل کامل و توفیق می خواهم و برادرانی که در تغیر جدید رهبری امارت اسلامی کدام ملاحظاتی دارند ، ما امید داریم که نیات شان مملو از خیرخواهی باشد زیراکه در صف امارت اسلامی خدمت های زیادی کرده اند وقربانی های زیادی را تقدیم کرده اند و بالای امارت اسلامی دل های شان می سوزد ، اما از ایشان درخواست من این است که خود را بیطرف نگویند زیراکه از این موقف شان دشمن استفادۀ بد می کند که نفع آن به دشمن و زیانش فقط به صف اسلامی و جهادی می رسد ، آنان اگر هر مشورۀ خیرخواهی و سخن اصلاح دارند، باید آن را در داخل امارت مطرح نمایند ، ما هر اقدام خیرخواهانه و تمام تلاش های شان برای اصلاح و پیشرفت صف جهادی را خیر مقدم می گوییم .

من از جانب خود بغرض ادای مسئولیت الهی ، بار دیگر این سخن را واضح می کنم ، آن دسته از برادرانی که تا کنون بخاطر بعضی ملاحظات ، خود را در فاصله نگاه داشته اند ، ما آنان را به چشم مجاهد و برادر نگاه می کنیم و دست برادری و اتحاد را بسوی شان دراز می کنیم ، امارت اسلامی خانه و صف مشترک خدمت برای ما و آنان است ، در این صف به آنان دعوت خدمت می دهم ، این صف به آنان نیاز دارد و باید برای فعال نگاه داشتن و ترقی آن خدمت های شان را متوقف نکنند ، در این صف نباید آنان از هیچ کسی کم پنداشته شوند ، و نه هم بخاطر مخالفت در رای و نظر فعلی شان ، با آنان کدام رفتار تبعیض آمیز صورت بگیرد ، بلکه همانگونه که پالیسی امارت اسلامی است ، با تمام مجاهدین و منسوبین باید فقط در پرتو شریعت رفتار صورت گیرد .

من به تمام مجاهدین و منسوبین امارتی نیز این سخن را واضح می کنم که هیچ برادر مجاهد، برادر مجاهد دیگر را اجنبی نگوید و در مقابل یک دیگر الفاظ بد بکار نگیرند و نه هم بالای شان گمان بد کنند و نه هم کسی را که در فاصله ۵ روز عقب مانده است با نگاه کم بنگرند بلکه تلاش برای نزدیکی و خوشحالی او صورت گیرد و از ذهن او تصویر دوری را بزدایند .

مصلحت در این است که در این گونه شرایط ، به اهداف عالی مسلمانان و جهاد نگریسته شود و اگر کدام مشورۀ نیکی باشد باید در داخل خانه در فضای تفاهم ، صمیمیت و محبت مطرح شود .  والسلام

امیرالمؤمنین ملا اخترمحمد منصور

۱۴۳۶/۱۲/۶هـ ق
۱۳۹۴/۶/۲۸هـ ش ــ ۲۰۱۵/۹/۱۹م