پیام غمشریکی ادارۀ جلوگیری از تلفات ملکی امارت اسلامی با متضررین سیلاب ها در سرپل و بدخشان

در طول چند روز گذشته در اثر باران های شدید سیلاب به راه افتاد که در اثر آن به مردم منطقۀ خوال ولسوالی کوهستانات ولایت سرپل و همچنین به مردم چند ولسوالی در ولایت بدخشان زیان مالی و جانی وارد گردید . طبق معلومات به دست آمده ، در این حادثه ، بیش از ۱۰۰ […]

در طول چند روز گذشته در اثر باران های شدید سیلاب به راه افتاد که در اثر آن به مردم منطقۀ خوال ولسوالی کوهستانات ولایت سرپل و همچنین به مردم چند ولسوالی در ولایت بدخشان زیان مالی و جانی وارد گردید .

طبق معلومات به دست آمده ، در این حادثه ، بیش از ۱۰۰ خانه تخریب شده است و ده ها تن از مردم ملکی من جمله زنان و کودکان کشته و زخمی شده اند .

ما به خانواده های متضرر در این حادثه ، خویشاوندان و متعلقین شان از ته دل غمشریکی خویش را تقدیم نموده و در این مصیبت بزرگ خود را با آنان غمشریک می دانیم .

ما از تمام مجاهدین و مسئولین امارت اسلامی در مناطق مذکور می خواهیم که از هر طریق ممکن با متضررین کمک نموده و خود را به آنان برسانند .

همچنین ما به نمایندگی از امارت اسلامی از تمام تاجران ، سرمایه داران ، موسسه های خیریه و نهاد های بشردوستانه می خواهیم که به مشکلات مردم ولایت های سرپل و بدخشان رسیدگی نموده و در این مصیبت بزرگ برای مردم کمک و مواد طبی ارسال نمایند .

امارت اسلامی به تمام موسسه های خیریه بی طرف ، تاجران و سرمایه داران و دیگر کمک کنندگان اطمینان می دهد که به منطقه بروند و مجاهدین امنیت آنان را تامین خواهند نمود ، هیچ نوع تهدید و مشکل متوجه آنان نخواهد شد و ما با آنان همکار هستیم .

البته باید تمام موسسات و جهت های مذکور، هنگام رفتن با مسئولین کمیسیون موسسات و مجاهدین منطقه هماهنگی نمایند تا سهولت های ممکن و تامنیت آنان در نظر گرفته شود .

 

ادارۀ جلوگیری از تلفات ملکی امارت اسلامی افغانستان

۱۴۳۷/۸/۱۳هـ ق

۱۳۹۵/۲/۳۱هـ ش ــ ۲۰۱۶/۵/۲۰م