پیام تسلیت و اظهار اندوه امارت اسلامی در مورد حادثۀ ترافیکی در غزنی

با کمال تاثر اطلاع یافتیم که امروز بر شاهراه میان غزنی و قندهار ، یک موتر مسافر بری از نوع ۳۰۳ با یک تانکر سوخت تصادف نموده است که در اثر آن ده ها مسافر جان های شان را از دست داده و ده ها تن دیگر نیز زخمی شده اند . امارت اسلامی  ، […]

با کمال تاثر اطلاع یافتیم که امروز بر شاهراه میان غزنی و قندهار ، یک موتر مسافر بری از نوع ۳۰۳ با یک تانکر سوخت تصادف نموده است که در اثر آن ده ها مسافر جان های شان را از دست داده و ده ها تن دیگر نیز زخمی شده اند .

امارت اسلامی  ، خود را با غم خانواده ها و خویشاوندان قربانیان این حادثه برابر شریک می داند و به همۀ آنان در مورد این حادثۀ غم انگیز مراتب تسلیت و تعزیزت خویش را تقدیم می نماید .

این بار اول نیست که در اثر تصادف موتر بس ، مسافرین کشته وز خمی می شوند بلکه بر شاهراه های میان ولایت های کشور ، بارها اینگونه حادثه ها به وقوع پیوسته است و در اثر آن به مسافرین تلفات وارد شده است ، اگر به حادثه های مکرر به خوبی نگاه کنیم ، بی توجهی شرکت های ترانسپورتی در آن بخوبی عیان است .

اگر شرکت های مسافر بری به این بی توجهی ها دوام داده و موتروانان خود را به احتیاط کامل مکلف نکنند ، امارت اسلامی مجبور خواهد شد که برای جلوگیری از همچو حادثه ها اقدام نماید و در صورت تکرار آن ، رئیسان شرکت ها و موتروانان را به میز محاسبه بکشاند .

امارت اسلامی افغانستان

۱۴۳۷/۸/۱هـ ق

۱۳۹۵/۲/۱۹ هــ ش  ۲۰۱۶/۵/۸م