پیام تسلیت امارت اسلامی در مورد حادثۀ منی

با کمال تاسف مطلع شدیم که در روز عید قربان ، در مراسم ادای فریضۀ حج ، به علت ازدحام ۷۱۷ تن از حجاج کرام وفات یافته و ۸۶۳ تن دیگر مجروح شده اند .انالله و انا الیه راجعون امارت اسلامی از این حادثه بسیار متاثر گردیده و خود را در این مصیبت غم شریک […]

با کمال تاسف مطلع شدیم که در روز عید قربان ، در مراسم ادای فریضۀ حج ، به علت ازدحام ۷۱۷ تن از حجاج کرام وفات یافته و ۸۶۳ تن دیگر مجروح شده اند .انالله و انا الیه راجعون

امارت اسلامی از این حادثه بسیار متاثر گردیده و خود را در این مصیبت غم شریک می داند .

الله تعالی تمام کشته شدگان این حادثه را جنت الفردوس نصیب نموده و به مجروحین شفای عاجل عطا فرماید و به مسلمانان متضرر شده و آسیب دیده صبر جمیل و اجر عظیم نصیب نماید . ( آمین )

امارت اسلامی امید دارد که مسئولین انتظامات حج ، برای جلوگیری از حوادث مشابه در آینده ، تمام تلاش شان را به کار انداخته و علل این حادثه را مشخص نموده و از آن جلوگیری کنند .

ما در این ایام مبارک عید ، با خانواده های وفات یافتگان ، غم شریکی عمیق خویش را ابراز می داریم و برای همه از الله تعالی صبر جمیل مسئلت داریم .

الله تعالی حج تمام حجاج و دعا های شان را قبول نماید ، خداوند مهربان ملت مسلمان را از مصایب مشابه و دیگر تکالیف در امان خویش نگاه دارد .