پروپاگند رادیوی آزادی درمورد اختلافات میان مجاهدین، مسئولیت رسانه ای نیست، وظیفه استخباراتی است

رسانهء غربی بنام رادیوی آزادی پروپاگندی را نشر کرد که گویا ملاعبدالمنان والی امارت اسلامی برای ولایت هلمند(که همین رسانه به اصلاح چندین بار خبر شهادتش را نیز نشر کرده است)، اعلامیه ای را نشر کرده، که در آن مخالفت خود با امیر المؤمنین را ابراز کرده است!؟ ما نشر اینگونه اعلامیه راکه در آن […]

رسانهء غربی بنام رادیوی آزادی پروپاگندی را نشر کرد که گویا ملاعبدالمنان والی امارت اسلامی برای ولایت هلمند(که همین رسانه به اصلاح چندین بار خبر شهادتش را نیز نشر کرده است)، اعلامیه ای را نشر کرده، که در آن مخالفت خود با امیر المؤمنین را ابراز کرده است!؟
ما نشر اینگونه اعلامیه راکه در آن مخالفت با امیر المؤمنین شده باشد و رادیوی آزادی انرا به گونه یک جانبه و به هدف ماموریت استخباراتی نشر کرد، آنرا به شدت رد می کنیم.
الحمدلله در صفوف امارت اسلامی هیچ نوع اختلافی وجود ندارد و نه هم کدام موردی است که سبب اختلاف شود، امارت اسلامی ادارهء فرسودهء کابل نیست، که نه توان تبدیل والی خود را دارد و نه هم توان کنترول معاون اول را.
هنگامیکه دشمن در میدان جنگی متحمل تلفات و شکست گردد و نیروها و مقاماتش نگران و سراسیمه شوند، به نشر و پخش پروپاگند روی می آورند و تلاش می کند، ذهنیت عامه را تخریب کند، اما لله الحمد اینگونه کارهای شکست خورده در پانزده سال گذشته هیچ نوع نتیجه ای برایشان نداشته است و پس از این نیز جایی را نخواهد گرفت.
ملت مسلمان افغانستان، بزرگان و مسئولین امارت اسلامی را از نزدیک می شناسند و روابط دائمی با آنها دارند، آنها می دانند که اینگونه خبرها و نشرات بدور از شأن مسئولین امارت اسلامی است و حقیقت ندارد.
قاری محمد یوسف احمدی سخنگوی امارت اسلامی
۱۴۳۸/۵/۱۴هـ ق
۱۳۹۵/۱۱/۲۳هـ ش ــ ۲۰۱۷/۲/۱۱م