واکنش سخنگوی امارت اسلامی در مورد اظهار اخیر اشرف غنی

روز دوشنبه اشرف غنی ؛ رئیس ادارۀ اجیر در جلسه پارلمان نمایشی کابل یک متن نوشته شده را خواند که در آن در مورد مسئلۀ افغانستان ، مجاهدین و مبارزۀ جهادی نسبت به گذشته زبان تند و تیز تری به کار رفته بود ؛ در این متن همچنین تلاش شده بود که حقائق مسلم ، […]

روز دوشنبه اشرف غنی ؛ رئیس ادارۀ اجیر در جلسه پارلمان نمایشی کابل یک متن نوشته شده را خواند که در آن در مورد مسئلۀ افغانستان ، مجاهدین و مبارزۀ جهادی نسبت به گذشته زبان تند و تیز تری به کار رفته بود ؛ در این متن همچنین تلاش شده بود که حقائق مسلم ، به زور لفاظی از چشم ها مخفی نگاه داشته شده و اذهان در مورد آن اغفال گردد .

ما موقف خویش را در مورد اظهارات اخیر اشرف غنی بصورت ذیل ابراز می داریم :

هر صاحب عقل بخوبی می داند که افغانستان از سوی کفار امریکایی اشغال شده است ، در این کشور جنگ اسلام و کفر جریان دارد ، در جلوی صف باطل امریکا فرعون عصر قرار دارد که مفسدین محلی به سرکردگی اشرف غنی و داکتر عبدالله من حیث جنگسالاران مرتزقه و جیره خواران ، جنگ آغاز شده بر علیه اسلام را به پیش می برند .

تجاوز امریکا بر افغانستان ، آغاز مرحلۀ سوم عدوان تاریخی غرب بر علیه امت اسلامی بود ، غربی ها برای سرکوب کردنو غلام کردن امت اسلامی و به قصد گرفتن انتقام فتوحات صدر اسلام ، بارها بر جهان اسلام حمله نموده اند که مرحلۀ اول آن در نیمۀ قرن یازدهم میلادی تا انتهای قرن سیزدهم میلادی بود که در تاریخ به نام جنگ های صلیبی یاد می شود .

مرحلۀ دوم جنگ غرب بر علیه اسلام ، در سال های اخیر قرن ۱۸ میلادی آغاز گردید و تا نیمۀ قرن بیستم میلادی جریان داشت که در تاریخ مشهور به جنگ های استعماری می باشد  که در نتیجۀ آن علاوه از حجاز و افغانستان ، تمام سرزمین های اسلامی در تحت اشغال مستقیم چپاولگران غربی قرار گرفت .

در نیمۀ دوم قرن بیستم میلادی ، ظاهرا وجود بلاک شرقی و جنگ سرد ، جلوی لشکر کسی مستقیم غرب را گرفته بود اما هنگامی که اتحاد شوروی سقوط کرد و امریکا یکه تاز جهان شد ، به جایگاه فرعونیت در جهان صعود کرد و با آغاز قرن بیست و یکم ، جنگ اشغال و استعمار خویش را بر عالم اسلام از افغانستان آغاز کرد .

در پرتو پس منظر فوق الذکر ، حیثیت حقوقی و شرعی جنگ افغانستان و چگونگی جایگاه طرفین ، همانند خورشید واضح است ؛ این جنگ بر علیه اسلام ، قرآن و مسلمانان ، جنگ استعماری کفر غربی ، بی دینی و قوت های قرآن دشمن است ؛ اگر در مقابل جنگ های استعماری اولی و دومی غرب ، به نمایندگی از امت اسلامی ، صلاح الدین ایوبی ، عمادالدین زنگی ، عزالدین قسام ، عمر مختار ، غازی اکبر خان ، میرمسجدی خان و ملا مشک عالم قد علم کرده بودند ، در مقابل جنگ کنونی کفر غربی امریکایی ، شمشیر مبارزه را ملا محمد عمر مجاهد ، اختر محمد منصور و جلال الدین حقانی ( حفظهم الله ) بلند نموده اند .

در این جنگ کفر و اسلام حیثیت اجیران زنجیر شدۀ امریکا مانند اشرف غنی و داکتر عبدالله همانند حیثیت شاه شجاع و ببرک کارمل و .. در جنگ های دیروزی است که آنان همرزمان صف کفر، غداران اسلام ، تمام مسلمانان و ملت مؤمن بودند و در تحت قومنده و بیرق کفر ، در مقابل ملت مسلمان برای جنگ پیشقراول بودند .

بر مبنای حکم صریح شریعت ، حکم این افراد عینا همانند حکم محارب کفار است ، به همین خاطر مجاهدین بر آنان حمله نموده و آنان را می کشند ، نظام آنان را از بین می برند و برای جاروب کردن فساد آنان به هر راه مشروع متوسل می شوند .

ما این را می دانیم و باور قطعی داریم که امریکا توسط لشکر و اجیران محلی خویش ، بر علیه دین ما جنگ را آغاز کرده است ، در کشور ما بی دینی را ترویج می کند ، سیکولرزم، فحشاء ، بی حجابی ، زنا ، اختلاط ، سود ، قمار و فرهنگ غربی را به ملت ما تزریق می کند ، بجای دین ملت ما ، لادینیت و نا خدا باوری و بجای نظام اسلامی ، دیموکراسی ، بجای اخوت اسلامی ، قومیت و تعصب و بجای اخلاق اسلامی ، لیبرالیزم و بی بند وباری را ترویج می کند .

برای به دست آوردن همین هدف ، اجیران طراحی شده همانند اشرف غنی را بتوسط مداخلۀ آشکار بر این کشور مسلط کردند ، و به همین خاطر در افغانستان ، صد ها چینل ، نهاد  اداره های مخفی فعال نموده اند که شب و روز برای از بین بردن دین و ارزش های افغانی کار می کنند ؛ افراد متدین و صاحبان ریش و عمامه را در زندان ها می اندازند ، محصلین متدین را بشهادت می رسانند ، استادان متدین پوهنتون و امامان مسجد را در محبس می افگنند ،  شعائر و ارزش های دینی را  به بهانه های مختلف به باد تمسخر گرفته و تمام تلاش شان این است که در نظر این ملت ، اسلام و دین داری که ارزشمند ترین چیز نزد شان است ، بی ارزش و بی حیثیت نمایند .

اما راه نمایان و راه بلدان این کفار اشغالگر غربی و متجاوزین محارب و همرهان شان باید بدانند که ملت متدین و بیدار ما ، حیثیت آنان و نظام شان را بخوبی می دانند ، اینکه از بدخشان تا نیمروز تمام ملت با یک صدا به امر الله متعال لبیک گفته و برای حمایت از دین قیام کرده وصدای جهاد را بلند نموده اند از این بخوبی معلوم می شود که ملت بیدار و هشیار است و برای حفاظت از اقدار و ارزش های دینی خویش همانند گذشته متعهد است .

لشکریان باطل باید آگاه باشند که با همچو اراجیف نمی توانند که حقیقت را برای فرزندان غیور اسلام مخدوش کنند ، حق و باطل هردو همانند روز روشن و معلوم هستند ، لشکریان و لشکریان شیطان را هرکس از همان ابتدا می شناسد ، به هر احدی معلوم است که چه کسی سربکفان نفاذ قرآن هستند و قدرت و اختیار عزل و نصب ، تشریع و تقنین کدام جهت بطور کامل به دست دیپلومات امریکایی جان کیری است !!

همان اندازه که لشکریان باطل به کمک طاغوت امریکایی افتخار می کنند و خواب موفقیت و کامیابی را می بینند ، لشکریان اسلام هزار برابر بیشتر از آن بر موفقیت خویش متیقن بوده و در راه  معتقدات خویش برای هر قربانی و فداکاری آماده هستند .

اجیران غربی به ریاست اشرف غنی و آله دست اشغالگران کفری باید بدانند که انجام شان چنان عبرت انگیز خواهد بود که در طول تاریخ و همیشه غداران ملت با آن روبرو شده اند .

آنان اگر امروز با زور دالر امریکایی ، سلاح غربی و زور دیگران ملت خویش را مرعوب می کنند و به طیاره های اجنبی برای کوبیدن ملت خویش کوردینات می دهند ، باید بدانند که قیمت همچو جرم ها و غداری ها را یک روزی پس خواهند داد .

ای همسنگران اشغالگران کفری !

شما که از ضربه زدن به ملت مسلمان خسته نمی شوید ، ما نیز در راه دفاع از ملت متدین خویش هیچ خسته و مانده نخواهیم شد ، شما که از مزدوری فرعونیت امریکایی پشیمان نیستید ، ما نیز مبارزه در مقابل کفار را با امر الله متعال جهاد و جنگ مقدس می دانیم ؛ شما که برای جنگ در راه طاغوت برای خود دلیل می تراشید ، در دست ما قرآن ثابت و احادیث صریح هستند که ما را برای مقابله در مقابل کفار امر می کنند و قتال فی سبیل الله را برای ما بزرگترین رکن معرفی می کنند .

به یاد داشته باشید که این ملت هر گاه در راه عقیده به میدان مقابله خارج شده است ، هیچ قدرتی در دنیا نتوانسته است که شکستش دهد ، شما هر قدر زور که دارید همه را به کار بگیرید اما در انجام فتح بطور حتم برای مؤمنان خواهد بود و مزدوران کفر همانند شاه شجاع ، ببرک کارمل و دیگران سیاه رو بوده و در تاریخ چنان سرافگنده خواهند بود که حتی مردم  برای ذکر نام شان در مجالس احساس شرمندگی خواهند کرد .

قاری یوسف احمدی سخنگوی امارت اسلامی

۱۴۳۷/۷/۱۹هـ ق

۱۳۹۵/۲/۷هـ ش ــ ۲۰۱۶/۴/۲۶م