عکس العمل سخنگوی امارت اسلامی در بارهء اظهارات جنرال نیکولسن

عکس العمل سخنگوی امارت اسلامی در بارهء اظهارات جنرال نیکولسن دیروز قومندان قوای اشغالگر ناتو و امریکایی در افغانستان جنرال نیکولسن بعد از شهادت والی کندز شهید ملا عبدالسلام آخند در ضمن اظهارات غیرمسولانه اش به رسانه ها گفت: «بعد از کشتن ملا سلام به طالبان چانسی میدهیم که در تعامل خود تغیر آورند، زیرا […]

عکس العمل سخنگوی امارت اسلامی در بارهء اظهارات جنرال نیکولسن
دیروز قومندان قوای اشغالگر ناتو و امریکایی در افغانستان جنرال نیکولسن بعد از شهادت والی کندز شهید ملا عبدالسلام آخند در ضمن اظهارات غیرمسولانه اش به رسانه ها گفت:
«بعد از کشتن ملا سلام به طالبان چانسی میدهیم که در تعامل خود تغیر آورند، زیرا مردم افغانستان صلح را دوست دارند و حکومت افغانستان متعهد است که صلح را از طریق مذاکرات بیاورد.»
امارت اسلامی به نمایندگی ملت مجاهد افغان، به خصوص ملت شهادت پرور کندز در عکس العمل اظهارات ناموجه جنرال نیکولسن میگوید که شما در موقف مخاطبه و چانس دادن به مجاهدین نیستید، زیرا شما اشغالگران استیند و میدانید که ملت غیور افغان همیشه با اشغالگران طورې تعامل نموده که نخست مغز آنها را به جا آورده و بعدا آنهارا به زانو زده از میهن خود بیرون رانده اند.
تاریخ ملت افغان را مطالعه کنید، همین افغان ها بودند که قبل از شما نیروی قدرتمند اقتصادی و نظامی انگلیس واتحاد شوروی را به زور جهاد و شمشیر از میهن خود بیرون راندند.
آیا شما در جهان امروز کدام نیروی را بنام برتانیه کبیر و اتحادشوروی سوراغ دارید؟
ملت مسلمان افغان به شما امریکایی ها به همان نظر انگلیس و شوروی می نگرد و همانگونه شمارا به برکت جهاد و نصرت الله متعال از میهن اسلامی خود بیرون خواهد راند.
شهادت ملا عبدالسلام برای ما سخن ناکامی و شرم آور نیست؛ بلکه افتخار و پیروزیی است که جذبهء کندوزی ها و در مجموع تمام ملت افغان را به ضد شما به جوش آورده است، حقانیت مجاهدین را بسا آشکارتر ساخت، ملا عبدالسلام و همسنگرانش را در جامعه محترمتر و محبوبتر ساخت، شما بدانید که ما آن قوم هستیم که شهادت در راه الله به ما چنین لذت دارد طوریکه شما زندگی دنیای فانی را دوست دارید.
این تنها سخنان احساساتی و تخمینی نیست، بلکه آن واقعیت های ملموس اند که به سبب آن بیش از یک ونیم لک ارتش مجهز شما را درینجا به زانو درآورد.
اگر شما اشغال را به پایان نرسانید و تن به خواسته های جائز ملت غیور افغان ندهید پس این ملت ان شاءالله شما را به حیث قومندان نظامیان ناتو وامریکایی با تمام قوت و تخنیک تان چنین از افغانستان خواهند راند که قبل از شما قومندان های مشهورتر و جنرالان ورزیده تر شما را به زور مقاومت شکست داده، دوچار اختلالات روانی کرده و از افغانستان رانده بودند. ان شاءالله
ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی
۱۴۳۸/۶/۲ هـ ق
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ هـ ش ـــ ۲۰۱۷/۳/۱م