سفارش مقام رهبری امارت اسلامی به ملت در مورد نماز استسقاء

با اینکه بیش از نصف زمستان امسال گذشته، اما تا هنوز برف و باران در کشور نباریده است، زندگی مردم با مشکلات شدید روبه‌رو شده‌، حیوانات گرسنه اند و فصل و گیاه هم متضرر شده‌ است. بخاطر اینکه خداوند متعال رحمت خود را به ما ارزانی نموده باران رحمت بباراند و مشکلات مردم حل شود، […]

با اینکه بیش از نصف زمستان امسال گذشته، اما تا هنوز برف و باران در کشور نباریده است، زندگی مردم با مشکلات شدید روبه‌رو شده‌، حیوانات گرسنه اند و فصل و گیاه هم متضرر شده‌ است.
بخاطر اینکه خداوند متعال رحمت خود را به ما ارزانی نموده باران رحمت بباراند و مشکلات مردم حل شود، لازم است که تمام ملت مسلمان ما مشترکا نماز استسقاء را ادا نمایند، از بارگاه خداوند متعال عفو گناهان را خواسته و نزول باران‌ را استدعا نموده، و عجز و نیاز خود را به بارگاه الله متعال پیش کنند.
برای اینکه این سفارش به تمام هموطنان برسد، علمای کرام، خطیبان، ملاامامان مساجد، صلحا و مجاهدین برای این کار اهتمام خاصی نمایند. مسئولان جهادی به‌خصوص مسئولان کمیسیون دعوت و ارشاد در مورد ادای نماز استسقاء با مردم در تماس شوند و در فضای خوب از الله متعال خواهان باران رحمت شوند.
خداوند متعال تمام مشکلات ما و شما را حل نموده و با نزول باران رحمت، کشور ما را سرسبز و آباد گرداند. آمین یا رب العالمین

مقام رهبری امارت اسلامی افغانستان
۱۴۴۲/۶/۲۵هـ ق
۱۳۹۹/۱۱/۱۹هـ ش ــ۲۱۲۰/۲/۷م