اعلان بیعت محترم الحاج حافظ ملا عبدالقیوم ذاکر صاحب حفظه الله

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله الذی امرالمسلمین باالاتحادوالاتفاق والصلواه والسلام علی قایدالانبیاء محمدصلی الله علیه وسلم وعلی اله واصحابه اجمعین عددخلقه ورضانفسه وزینه عرشه ومدادکلماته .   علمای کرام و تمام مجاهدین محترم کلان و خورد امارت اسلامی افغانستان ! السلام علیکم و رحمه الله و برکاته برادران عزیز و محترم ! شما بخوبی می […]

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی امرالمسلمین باالاتحادوالاتفاق والصلواه والسلام علی قایدالانبیاء محمدصلی الله علیه وسلم وعلی اله واصحابه اجمعین عددخلقه ورضانفسه وزینه عرشه ومدادکلماته .

 

علمای کرام و تمام مجاهدین محترم کلان و خورد امارت اسلامی افغانستان !

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

برادران عزیز و محترم ! شما بخوبی می دانید که تحریک اسلامی طالبان به رهبری عالیقدر امیرالمومنین ملا محمد عمر مجاهد ، برای قیام یک نظام خالص اسلامی آغاز گردید و ما و شما برای این نظام با تقدیم کردن صدها هزار نفر قربانی از هر سرمایه مادی و معنوی خود گذشتیم و بالآخره به سرحد کامیابی رسیدیم که بر خلاف ارادۀ جهان کفر ، امارت اسلامی در افغانستان قائم گردید.

از آنجاییکه دنیای صلیبی و اشغالگران نمی توانستند همچو نظامی را تحمل کنند دور جدیدی از آزمون ها برای امارت اسلامی آغاز گردید اما عالیقدر امیرالمومنین رحمه الله با نصرت الله متعال ، اجازه نداد که دنیای کفر به آرزو های خود دست یابد .

هنگامی که خبر وفات عالیقدر امیرالمومنین نشر گردید ، بعضی از ملحوظاتی که برای کامیابی همه جانبه امارت اسلامی ، استقلال ، بهبود نظام ، متحد نگهداشتن صف و مشکلات کنونی بنده داشتم ، لله الحمد با سعی و تلاش کامل دوستان بر حل های شرعی آن موافقت گردید ، الله تعالی به تمام دوستان اجر عظیم و عوض نیک عطا بفرماید .

محترم ملا اخترمحمد منصور امیر ما است و بنده نیز با ایشان در چارچوب و چوکات شریعت بیعت می نمایم ان شاء الله تعالی طبق توان خود در چارچوب شرعیت از ایشان اطاعت خواهم نمود .

والی الله المشتکی حسبناالله ونعم الوکیل نعم المولی ونعم النصیر ونفوض امورنا الی الله ان الله بصیربالعباد

اخوکم فی الله الحاج حافظ ملا عبدالقیوم ذاکر

۱۴۳۷ هـق جمادالاخر۲۱ نیټه

۱۳۹۵/حمل / ۱۰ هـ ش

 ۲۰۱۶ /  ۳  / ۳۰ م