اعلامیه دفتر سیاسی امارت اسلامی در مورد فتوحات اخیر در شمال کشور

در تاریخ ۶ میزان سال ۱۳۹۴ هـ ش ، مرکز ولایت استراتیژیک و مهم قندوز و اکثر ولسوالی های آن از اشغال آزاد گردیدو به کنترل امارت اسلامی در آمد . در حقیقت این نشانگر محبت و علاقۀ فراوان ملت افغان با استقلال و آزادی و نشان واضح نفرت شان از اشغال و اشغالگران است […]

در تاریخ ۶ میزان سال ۱۳۹۴ هـ ش ، مرکز ولایت استراتیژیک و مهم قندوز و اکثر ولسوالی های آن از اشغال آزاد گردیدو به کنترل امارت اسلامی در آمد . در حقیقت این نشانگر محبت و علاقۀ فراوان ملت افغان با استقلال و آزادی و نشان واضح نفرت شان از اشغال و اشغالگران است .

این در حالی است که ادارۀ بی اختیار کابل بر خلاف ارادۀ ملت به میان آمده است و در کنار اشغالگران قرار دارد ، هر روز قصدا سر ، مال و آبروی ملت را زیر پا می کنند و بجای اینکه به فکر منافع علیای ملت و کشور باشند در این فکر اند که چگونه شب وروز را برای به دست آوردن منافع شخصی ، سلیقوی و حزبی خویش یکی کنند .

دفتر سیاسی امارت اسلامی به کشور های همسایه خویش اطمینان می دهد که امارت اسلامی به هیچ یک از کشور های همسایه ارادۀ ضرر رساندن را ندارد ، امارت اسلامی بر اساس اصول اسلامی و اصل حسن همجواری ، خواهان راوبط مثمر و نیک با تمام همسایگان خود می باشد ، تبلیغاتی که در این مورد بر علیه امارت اسلامی نشر می گردد به هیچ وجه حقیقت ندارد .

دفتر سیاسی امارت اسلامی افغانستان

۱۴۳۶/۱۲/۲۸هـ ق

۱۳۹۴/۷/۲۰هـ ش ــ ۲۰۱۵/۱۰/۱۲م