اعلامیه دعوتی امارت اسلامی به افرادی ایستاده در صفوف دشمن

به تعقیب فرمان عفو عالی‌قدر امیرالمؤمنین، به عساکر، پولیس، کارمندان استخباراتی، اربکی‌ها و تمام اشخاصی ایستاده در صفوف اداره کابل یکبار دیگر دعوت می‌دهیم که از جنگ و مخالفت با امارت اسلامی دست بکشند. مجاهدین امارت اسلامی خواهان کشته‌شدن، زخمی‌شدن و ضایع شدن ایشان نیستند و ما روادار نیستیم که خانواده، پدر و مادر، زن […]

به تعقیب فرمان عفو عالی‌قدر امیرالمؤمنین، به عساکر، پولیس، کارمندان استخباراتی، اربکی‌ها و تمام اشخاصی ایستاده در صفوف اداره کابل یکبار دیگر دعوت می‌دهیم که از جنگ و مخالفت با امارت اسلامی دست بکشند.
مجاهدین امارت اسلامی خواهان کشته‌شدن، زخمی‌شدن و ضایع شدن ایشان نیستند و ما روادار نیستیم که خانواده، پدر و مادر، زن و فرزند و دیگر اقارب ایشان بر گلیم ماتم بنشینند و عضو مهم خانواده را از دست بدهند.
اما چون این عساکر، پولیس و اربکی‌ها به خواست خود به صفوف دشمن پیوسته‌اند، بر جنگ اصرار می‌ورزند و در برابر ایجاد حاکمیت اسلامی حائل واقع می‌شوند، با مجاهدین می‌جنگند و مردم را آزار می‌دهند، بنا برین مجاهدین به‌جز از بین بردن ایشان دیگر چاره‌ای ندارند.
اگر افراد مذکور حقایق را درک کنند، از حمایت اشغال و رژیم دست‌نشانده آن‌ها دست بکشند، در هر جا، هر ولایت، ولسوالی، قریه و منطقه با مجاهدین در تماس شوند و با جرات به آغوش مجاهدین برگردند، از طرف ما برای شان عفو است. جان، مال، و آبروی شان مصئون است و کسی هیچ‌گونه ضرری به ایشان نخواهد رساند و در آینده در کشور خود زندگی آبرومندانه می‌توانند.
با پخش این اعلامیه یکبار دیگر به شما اطمینان می‌دهیم که افغانستان خانه مشترک همه ما و شماست. این خانه را از اشغال و عناصر مفسد، بیگانه‌پرور، مخالف صلح و اسلام‌ستیز نجات خواهیم داد و سپس برادروار با هم زندگی آرام و مطمئن خواهیم نمود.
بیائید، با صفوف امارت اسلامی یکجا شوید، زندگی‌تان را برای چند پول و امتیازات در خطر نیاندازید، بر خانواده و اهل و فامیل خود رحم کنید و عامل دوام جنگ نگردید.
درین اواخر، صدها تن از افراد مسلح دشمن در هلمند و قندهار به آغوش امارت اسلامی پناه آوردند و از سوی مجاهدین استقبال گرم شدند، که به سبب آن تغییرات خوب و مثبت در هر دو ولایت به میان آمد و صدها روستا و مناطق وسیع از شر تفنگ‌داران شریر رهایی یافتند و باشندگان آن نفس راحت کشیدند.
به مجاهدین امارت اسلامی هم رهنمایی می‌نمائیم که عساکر، پولیس و اربکی‌های را که از صف دشمن می برآیند به‌مثل برادران شان بپذیرند، برای آمدن شان زمینه را مساعد سازند، استقبال کنند و در آینده برای مصئون داشتن انها از هر گونه ضرر و زیان، به وعده‌ها و تعهدات خود با جدیت عمل نمایند و به امنیت شان توجه خاص داشته باشند. والسلام

امارت اسلامی افغانستان
۱۶/۳/۱۴۴۲هـ ق
۱۲/۸/۱۳۹۹هـ ش ــ ۲۰۲۰/۱۱/۲م