پیغام غمشریکی امارت اسلامی با قربانیان رانش زمین در بدخشان

با کمال تاسف مطلع شدیم که در اثر زلزله و رانش زمین در قریه جروی ولسوالی خواهان ولایت بدخشان به هموطنان ما زیان های سخت مالی و جانی وارد شده است . راپور های اخیر نشان می دهد که در این واقعه بشمول زنان و کودکان ، ۵۲ تن از هموطنان ما بشهادت رسیده و […]

با کمال تاسف مطلع شدیم که در اثر زلزله و رانش زمین در قریه جروی ولسوالی خواهان ولایت بدخشان به هموطنان ما زیان های سخت مالی و جانی وارد شده است .

راپور های اخیر نشان می دهد که در این واقعه بشمول زنان و کودکان ، ۵۲ تن از هموطنان ما بشهادت رسیده و ده ها تن دیگر زخمی و نادرک شده اند ، همچنین در این واقعه ، قریب به صد خانه نیز تخریب شده است .

امارت اسلامی افغانستان در حالی که از این واقعه بشدت متاثر گشته است ، از خداوند متعال برای از دست رفتگان این واقعه جنت الفردوس و برای مجروحین شفای عاجل را از الله متعال خواستار است ، دست به عا هستیم که الله متعال به بازماندگان این واقعه صبر جمیل و اجر جزیل عنایت نموده و باری تعالی هموطنان ما را که در چنگال اشغال و دیگر مصائب قرار دارند ، از همچو آفات و مشکلات در امن و حفاظت خویش نگاه دارد .

ما از مجاهدین خویش در منطقه و تمام هموطنان سروتمند و از تمام موسسه های خیریه می خواهیم که با مردم متضرر این واقعه در ولسوالی خواهان کمک های عاجل نمایند تا با ادای مسئولیت خویش جلوی زیان های دیگر را گرفته بتوانیم .

امارت اسلامی خود را غمشریک متضرر شدگان این حادثه می داند .والسلام

امارت اسلامی افغانستان

۹/۷/۱۴۳۶هـ ق

۹/۲/۱۳۹۴هـ ش ــ