اعلامیه امارت اسلامی در مورد جنایت عساکر ادارۀ اجیر کابل در میدان وردگ

امروز صبح در منطقۀ سلطان خیل ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردگ ، مردم ملکی در مقابل مسجد قریه اوتریو بقصد گرم گردن خویش اطراف آتش جمع شده بودند که عساکر وحشی صفت رژیم اجیر کابل آنان را مورد حمله و فیرهای مستقیم قرار دادند . طبق معلومات به دست آمده ، در این حملۀ وحشیانۀ […]

امروز صبح در منطقۀ سلطان خیل ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردگ ، مردم ملکی در مقابل مسجد قریه اوتریو بقصد گرم گردن خویش اطراف آتش جمع شده بودند که عساکر وحشی صفت رژیم اجیر کابل آنان را مورد حمله و فیرهای مستقیم قرار دادند .

طبق معلومات به دست آمده ، در این حملۀ وحشیانۀ عساکر دشمن ، ۱۰ تن از هموطنان عزیز ما بشمول اطفال بشهادت رسیده و ۸ تن دیگر نیز زخمی شدند .

امارت اسلامی این جنایت رژیم اجیر کابل را بشدت تقبیح می کند و آن را نمونه خوبی از بی رحمی و وحشی گری ادارۀ اجیر کابل در برابر افراد ملکی می داند .

عساکر شکست خوردۀ رژیم اجیر کابل هر روز در طول و عرض کشور، انتقام شکست و تلفات خود را از مردم ملکی می گیرند، غلام های کابل بطور مکرر مردم ملکی را هدف حملات موشکی ، فیرهای مستقیم و هدف عملیات های وحشیانۀ شبانه قرار می دهند و در این جنایت ها اشغالگران خارجی نیز با آنان دست دارند و بلکه اجیران خود را برای انجام دادن همچو جرائم تشویق و سفارش می کنند .

ما از تمام اداره های انسانی و مدعیان حقوق بشر می خواهیم که جلوی این گونه قتل های عمدی ، حملات و تهاجم ها بر علیه افراد ملکی را بگیرند ، عساکر ادارۀ اجیر کابل بر وحشی گری زائدالوصفی تربیت شده اند که در مقابل افراد ملکی از وحشت آفرینی زیاد و رفتار غیر انسانی کار می گیرند .

امارت اسلامی بطور حتم انتقام این وحشی گری ها را از عساکر اجیر خواهد گرفت ان شاء الله

امارت اسلامی افغانستان

۱۴۳۷/۲/۲۲هـ ق

۱۳۹۴/۹/۱۳هـ ش ــ ۲۰۱۵/۱۲/۴م