اعلامیه امارت اسلامی در مورد توسیع قدرت عساکر امریکایی برای کشتن افغان ها

روز گذشته راپورهایی به نشر رسید که اوباما رئیس جمهور امریکا به عساکر اشغالگر امریکایی در افغانستان، برای توسیع دامنه جنگ بر علیه افغان ها اختیارات بیشتری داده است تا با دستان باز، دست به بمباردمان ، عملیات شبانه و افغان کشی بزنند . ما این تلاش طولانی کردن جنگ و اشغال را تقبیح نموده […]

روز گذشته راپورهایی به نشر رسید که اوباما رئیس جمهور امریکا به عساکر اشغالگر امریکایی در افغانستان، برای توسیع دامنه جنگ بر علیه افغان ها اختیارات بیشتری داده است تا با دستان باز، دست به بمباردمان ، عملیات شبانه و افغان کشی بزنند .

ما این تلاش طولانی کردن جنگ و اشغال را تقبیح نموده و به امریکایی ها خاطر نشان می سازیم که ملت افغانستان در طول ۱۵ سال در مقابل هر گونه استعمال قوت شما با متانت ایستاده است و ما به حیث یک ملت، جهاد مقدس خویش را بر علیه اشغال شما به پیش خواهیم برد . فکر عقب نشینی، ناکامی و ترک مبارزه را از سر تان بیرون کنید، اینکه عساکر، پولیس، کارمندان استخباراتی و ملیشه های اربکی که توسط شما تربیت شده و تعداد شان به ۵ لک می رسد؛ نمی توانند در مقابل مجاهدین ایستادگی کنند و هر روز متحمل تلفات شده، مناطق را ترک کرده و پا بفرار می گذارند و اکنون شما را زاری و منت می کنند که با آنها شانه به شانه بر علیه افغان ها بجنگید، این خودش دلیل این است که شما با یک گروه و یا جماعت مواجه نیستید بلکه با یک ملت جنگ را آغاز کرده اید، در مقابل ملت ها می توان وحشت ایجاد کرد، ظلم بر آنان روا داشت، کشور شان را اشغال کرد، زندان ها و قبرستان های شان را پر کرد اما ارادۀ شان را نمی توان بدل نمود ، روحیۀ آزادی طلبی شان را نمی توان از بین برد و ابتکار عمل را نیز نمی توان از آنها گرفت .

بجای اینکه باز هم بخواهید عساکر تان را به میدان جنگ فرستاده و آنان را به دست ما بکشتن بدهید، مصارف تان را بیجا و بی مورد بالا ببرید و مدت جنگی را  که تا صد سال هم نمی توانید در آن پیروز شوید بالا ببرید ، بهتر آن است که حقایق را درک نموده و سپس آن را بپذیرید.

اگر شما کمی خود را تکلیف نموده و تاریخ کشوری را که به قبرستان امپراطوری ها مسمی شده است کمی مطالعه نمایید، کردار شما نیز برای تان بخوبی روشن خواهد شد ، شما در سال ۲۰۱۰ میلادی ، تصمیم به افزایش نیروهای خود گرفتید، ما همان زمان هم به شما گفته بودیم که بغیر از اینکه تلفات و مصارف تان زیاد شود دیگر هیچ دست آوردی نخواهید داشت، ممکن است که اکنون شما پی برده باشید که آن تصمیم ( مصارف و اضافه عساکر ) شما بی جا و بیفایده بوده است ، زیراکه هر آنچه را که برای به دست آوردن آن تلاش می کردید همه را از دست داده اید، تکرار تجربه های ناکام ، کار افراد ناکام است .

و اگر شما فکر می کنید که ملت و مردم ما از اینگونه تصمیم ها خواهند ترسید، شما اشتباه رفته اید! هرکس که این مشوره را به شما داده است آن شخص یا اینکه غلام شما است که توسط شما از خود حفاظت می کند و یا هم آن عده از به اصطلاح کارشناسان هستند که در مورد افغانستان و منطقه مطالعه ندارند و یا هم در طولانی شدن جنگ منفعت شخصی خویش را می بینند .

شما اگر به افغانستان من حیث یک کشور متقابل  و به امارت اسلامی در منطقه من حیث قدرت نظامی ، سیاسی و صلح آمیز و خواهان حقوق مشروع خویش نگاه کنید و خواسته های مشروع این ملت غیور را در نظر بگیرید ، از مصارف هنگفت و تلفات سنگین محفوظ خواهید شد.

 وجدان خویش را بجای زور آزمایی به پذیرش حقایق سوق دهید و اگر باز هم از زور کار می گیرید ! پس ملت مجاهد افغان در قیادت امارت اسلامی همانگونه که راه خویش را برای تلاش های سیاسی در جهان باز کرده است، برای زور آزما ها نیز سنگر های برحق خویش را گرم و غیر قابل شکست نگاه خواهد داشت . ان شاء الله تعالی .

امارت اسلامی افغانستان

۱۴۳۷/۹/۶هـ ق

۱۳۹۵/۳/۲۲هـ ش ــ ۲۰۱۶/۶/۱۱م