اعلامیه امارت اسلامی در مورد تجاوزات اخیر اسرائیلی بر مسجد اقصی

از چند مدت بدین سو ، حملات نیروهای غاصب رژیم صهیونیستی بر مسجد اقصی دوام دارد که در نتیجۀ آن در داخل حرم قدسی و خارج از آن در مناطق مختلف فلسطینی اشغالی ، ده ها فلسطینی شهید و زخمی شده اند . اشغالگران صهیونیستی با بی رحمی و قساوت زیاد بر آن عده از […]

از چند مدت بدین سو ، حملات نیروهای غاصب رژیم صهیونیستی بر مسجد اقصی دوام دارد که در نتیجۀ آن در داخل حرم قدسی و خارج از آن در مناطق مختلف فلسطینی اشغالی ، ده ها فلسطینی شهید و زخمی شده اند .

اشغالگران صهیونیستی با بی رحمی و قساوت زیاد بر آن عده از معتکفین و نمازگذاران حملۀ مسلحانه می کنند که با دستان خالی از حریم مسجد اقصی دفاع می نمایند .

متاسفانه این حملات وحشت انگیز اشغالگران صهیونیستی بر نمازگذاران مسلمان در حالی انجام می گیرد که تمام مدافعین حقوق انسانی ، این جنایت ها را با چشم سر مشاهده می کنند اما در مقابل آن هیچ گونه واکنش موثری نشان نمی دهند .

مسجد اقصی بعنوان قبلۀ اول مسلمانان ، بر تمام امت اسلامی حق شرعی دارد که از حریم آن دفاع نموده و جلوی متجاوزین یهودی بر آن را بگیرند .

امارت اسلامی در حالی که این وحشت صهیونیست های غاصب را بر قبلۀ اول مسلمانان با شدید ترین الفاظ تقبیح می کند، از کنفرانس اسلامی ، رؤسای کشورهای اسلامی ، رؤسای جهانی ، موسسه های حقوق بشری و تمام منصفین جهان می خواهد که از روی مسئولیت شرعی ، اخلاقی و انسانی خویش ، برای جلو گیری از حملات وحشیانه و مسلسل اسرائیلی ها بر مسجد اقصی دست بکار شوند .

امارت اسلامی افغانستان
۱۴۳۶/۱۲/۲۴هـ ق
۱۳۹۴/۷/۱۶هـ ش ــ ۲۰۱۵/۱۰/۸م