اعلامیه امارت اسلامی در مورد بی‌حرمتی اجساد مجاهدین از سوی عساکر اداره کابل

به دوام جنایات عساکر اداره کابل، با اجساد چند تن شهدای امارت اسلامی در ارغنداب، زابل برخورد وحشیانه صورت گرفته و اعضای اجساد شهدا بسیار با قساوت با تبرها پارچه پارچه شده است. امارت اسلامی این عمل وحشیانه را به شدید ترین الفاظ تقبیح نموده و این را یک نمونه وحشت‌ها و مظالم عساکر پرورش […]

به دوام جنایات عساکر اداره کابل، با اجساد چند تن شهدای امارت اسلامی در ارغنداب، زابل برخورد وحشیانه صورت گرفته و اعضای اجساد شهدا بسیار با قساوت با تبرها پارچه پارچه شده است.
امارت اسلامی این عمل وحشیانه را به شدید ترین الفاظ تقبیح نموده و این را یک نمونه وحشت‌ها و مظالم عساکر پرورش یافته از سوی اشغالگران می داند.
در ۱۹ سال گذشته، اجساد شهدای ما بارها از سوی دشمن بزدل بی‌حرمتی شده، جسدها توسط تانک‌ها کشانیده شده، آتش زده شده و انواع دیگری جنایات رخ داده است.
امارت اسلامی بر ادارات جهانی بشری، نهادهای حقوقی و سازمان ملل متحد صدا می کند که در برابر اینگونه وحشت‌های اداره کابل خاموش ننشینند، این عمل را تقبیح و برای مجازات عاملین آن زمینه سازی کنند و در آینده برای جلوگیری از چنین رویدادهای دردناک اقدامات لازم انجام بدهند.

قاری محمدیوسف احمدی، سخنگوی امارت اسلامی
۲۳/۱۲/۱۴۴۱هـ ق
۲۳/۵/۱۳۹۹هـ ش ــ ۲۰۲۰/۸/۱۳م