اعلامیه اداره تحصیلات عالی امارت اسلامی در مورد هشدارهای اخیر اداره کابل از حملات احتمالی بر پوهنتون‌ها، ادارات تحصیلی و شخصیت‌های علمی

درین اواخر، دشمنان دین و میهن به‌هدف پلان‌های شوم و پلید شان، سرمایه بزرگ کشور ما را، که عبارت از مراکز علوم دینی و عصری و شخصیت‌های علمی است، محور تخریب و قتل‌های هدفمند خود قرار داده‌اند. اینکه دشمن با دیدن نشانه‌های از صلح، منافع خود را در خطر می‌بیند، شاید در آینده ازین بیش‌تر […]

درین اواخر، دشمنان دین و میهن به‌هدف پلان‌های شوم و پلید شان، سرمایه بزرگ کشور ما را، که عبارت از مراکز علوم دینی و عصری و شخصیت‌های علمی است، محور تخریب و قتل‌های هدفمند خود قرار داده‌اند. اینکه دشمن با دیدن نشانه‌های از صلح، منافع خود را در خطر می‌بیند، شاید در آینده ازین بیش‌تر جرایم مرگبار و ویران‌‌گری را پلان و اجرا کند.
دشمن بدنام و جنایت‌کار برای اینکه اذهان مردم در برابر مجاهدین تخریب شود، مراکز علوم دینی و عصری و شخصیت‌های علمی را نخست زنگ خطر می‌دهد و سپس حملات شوم کشنده‌ی خود را انجام می‌دهد و نسبت آن را به مجاهدین امارت اسلامی می‌کند.
اداره تحصیلات عالی امارت اسلامی افغانستان به رؤسا، استادان و شخصیت‌های علمی تمام مراکز تحصیلی اطمینان می‌دهد که مجاهدین امارت اسلامی هیچ‌گاه اینگونه حملات شوم را انجام نداده و نمی‌دهند. همچنان کاملا آمادگی دارد که برای جلوگیری از چنین حملات شوم با مراکز و شخصیت‌های علمی با هم کار بکند. بنا بر این شما می‌توانید که در اثنای ضرورت از طریق شماره‌ها و آدرس ذیل با ما تماس بگیرید:

شماره موبایل : ۷۰۸۹۷۴۰۸۶ (۰) ۰۰۹۳
شماره واتساپ: ۷۷۱۹۴۰۰۰۲(۰) ۰۰۹۳
آدرس ایمیل : [email protected]

والسلام

اداره تحصیلات عالی
۳ ربیع الثانی ۱۴۴۲ هجری قمری – ۲۹ عقرب ۱۳۹۹ هجری شمسی