اطلاعیه امارت اسلامی در مورد افرادی که از کشور فرار می کنند

بر اساس آخرین راپور ها ، هر روز هزاران تن از هموطنان ما بسوی اروپا و دیگر کشور ها در حال فرار هستند که بسیاری از آنان پیش از رسیدن به مقصد ، در دریا ها و اقیانوس ها غرق می شوند و یا هم با مشکلات بسیار فراوانی مواجه می گردند . علت اصلی […]

بر اساس آخرین راپور ها ، هر روز هزاران تن از هموطنان ما بسوی اروپا و دیگر کشور ها در حال فرار هستند که بسیاری از آنان پیش از رسیدن به مقصد ، در دریا ها و اقیانوس ها غرق می شوند و یا هم با مشکلات بسیار فراوانی مواجه می گردند .
علت اصلی فرار این دسته از هموطنان ، نا امنی ، بیکاری و موجودیت فساد گسترده در سیستم دولتی رژیم کابل می باشد که تمام وطن و هموطنان ما را با بحران غیر قابل تحملی مواجه ساخته است .
هموطنان مجبور به فرار از دست رژیم اجیر کابل ، برای به دست آوردن زندگی آرام در خارج ، دست به هر گونه راه های غیر قانونی و نامشروع می زنند .
یکی از این راه های نامشروع و غیر قانونی ، درست کردن تهدیدات جعلی است که گویا این مهاجران از سوی مجاهدین امارت اسلامی به مرگ تهدید شده اند و به آنان اخطار داده شده است که به علت آن زندگی شان با خطر مواجه می باشد .
امارت اسلامی بوسیله این اطلاعیه به تمام ارگان های مهاجرت اطلاع می دهد که تمام تهدیدات جعلی که از سوی این افراد برای شان ارائه می شود به هیچ صورت حقیقت ندارد و تمام این تهدیدات جعلی توسط حلقات مافیایی برای به دست آوردن پول ترتیب و جعل گردیده است ، در امارت اسلامی همانند رژیم اجیر کابل تفنگ سالاری و زورگویی حاکم نیست ، بلکه تمام امور طبق شریعت اسلامی ، لوائح و اصول اجرا می گردد ، در امارت اسلامی تمام فیصله ها توسط محاکم قانونی صورت می گیرد ، اینگونه خط های تهدیدی نه رسم است و نه هم حقیقت دارد .
امارت اسلامی در حالی که رژیم اجیر کابل را علت اصلی فرار هموطنان از کشور می داند ، از تمام کسانی که بخاطر فرار از دامن وطن با احتمالاتی همچون غرق شدن ، به اسارت در آمدن ، کشته شدن و دیگر احتمالات مواجه هستند می خواهد که با تحمل نمودن اندک مشکلات ، راه صبر و استقامت را اختیار نمایند و بخاطر مهاجرت ناقانونی ، با ارائه تهدیدات جعلی، امارت اسلامی را بد نام ننمایند.
امارت اسلامی به این خاطر مبارزه می کند که کشور آباد گردیده و هموطنان ما آزاد ، آرام و در زیر چتر امارت اسلامی زندگی راحتی داشته باشند ، پس بناء هیچ کس با تبلیغات کاذبانه بر علیه طالبان و مجاهدین فریب نخورد ، امارت اسلامی برای آرامش مردم و هموطنان خویش تلاش زیادی نموده و می نماید .والسلام
امارت اسلامی افغانستان
۱۴۳۷/۳/۹هـ ق
۱۳۹۴/۹/۲۹هـ ش ــ ۲۰۱۵/۱۲/۲۰م