یکتعداد اسراء در پکتیا رها شدند، راپور استودیوی الاماره

استودیوی جهادی الاماره مربوط بخش سمعی و بصری کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی راپور ویدیویی تازه ای را بر مبنای آزادی تعدادی از اسراء جنگی دشمن نشر کرد. چند روز پیش تعدادی از عساکر دشمن در ساحات مربوط گردیز مرکزولایت پکتیا در جنگ های مستقیم و مراکز فتح شده دستگیر شده بودند، به مناسبت میلاد نبی […]

استودیوی جهادی الاماره مربوط بخش سمعی و بصری کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی راپور ویدیویی تازه ای را بر مبنای آزادی تعدادی از اسراء جنگی دشمن نشر کرد.

چند روز پیش تعدادی از عساکر دشمن در ساحات مربوط گردیز مرکزولایت پکتیا در جنگ های مستقیم و مراکز فتح شده دستگیر شده بودند، به مناسبت میلاد نبی صلی الله علیه و سلم پس از گرفتن ضمانت از سوی مسئولین امارت اسلامی رها کنند.

زندانیان مذکور باشندگان ولایات لوگر، کاپیسا و پکیکا بودند که از سوی امارت اسلامی بخاطر مهربانی با ملت خود و پس از سپردن تضمین های محکم مبنی بر اینکه هیچگاهی دوباره به صفوف دشمن نخواهند رفت، آزاد شدند.

زندانیان و وارثین آنها از مجاهدین و امارت اسلامی تشکری کردند که در مدت اسارت با محبوسین برخورد و رفتار خوب و مناسب شده بود و آنان شکنجه و یا آزار و اذیت نشده بودند.

همکار استودیوی الاماره با تعدادی از اسرای رها شده مصاحبه ای را انجام داده است که در قالب ویدیو تقدیم می شود.

با استفاده از لینک های ذیل می توانید این ویدیو را تماشا و داونلود کنید:

کیفیت متوسط

کیفیت موبایل

کانال استودیوی الاماره

https://t.me/alemarah111