راپور استودیوی الاماره: “فعالیت های جهادی در نیمروز”

استودیوی الاماره مربوط بخش سمعی و بصری کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی افغانستان راپور تازه ای تحت عنوان ” فعالیت های جهادی در نیمروز” به زبان دری را نشر کرد. این راپور ویدیویی به مدت نیم ساعت است که به ولایت نیمروز تخصص یافته است. در شروع راپور یک مقدمهء کوتاه آورده شده است که به […]

استودیوی الاماره مربوط بخش سمعی و بصری کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی افغانستان راپور تازه ای تحت عنوان ” فعالیت های جهادی در نیمروز” به زبان دری را نشر کرد.
این راپور ویدیویی به مدت نیم ساعت است که به ولایت نیمروز تخصص یافته است.
در شروع راپور یک مقدمهء کوتاه آورده شده است که به تاریخ و جغرافیای این ولایت و وضعیت جهادی جاری نگاهی گذرا شده است و خوانندگان انرا به شکل یک راپور تصویری مشاهده می کنند.
در این راپور قطارهای نظامی مجاهدین ولایت نیمروز دیده می شود که در بسوی منطقهء عملیات در حرکت هستند و مجاهدین به سلاح ها و سایط عصری مجهز هستند.
در راپور ” فعالیت های جهادی در نیمروز” در کنار پیشرفت ها و دستاوردهای نظامی، در مورد تعلیم و تربیه، صحت و بازسازی نیز مستنداتی در آن گنجانیده شده است.
در این راپور معاون والی نیمروز؛ مسئول مؤسسات، انجینران و کارکنان بازسازی و در بخش صحت علاوه بر مشاهدهء فعالیت های جاری با مردم ملکی و محلی نیز مصاحبه هایی انجام شده است.
با استفاده از لینک های ذیل می توانید این راپور را داونلود و تماشا کنید:

لینک ویب سایت استودیوی الاماره

لینک کیفیت عالی

لینک کیفیت متوسط

لینک برای موبایل