تعلیم و تربیه (۷) راپور ویدیویی استودیوی الاماره

استودیوی جهادی الاماره مربوط بخش سمعی و بصری کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی راپور ویدیویی تازه ای تحت نام “تعلیم و تربیه” را تهیه و نشر کرد. کمیسیون تعلیم و تربیه و تحصیلات عالی همانند دیگر کمیسیون ها در تمام ولایات و ولسوالی های کشور فعالیت منظم دارد، و از مدت ها پیش برای پیشبرد امور […]

استودیوی جهادی الاماره مربوط بخش سمعی و بصری کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی راپور ویدیویی تازه ای تحت نام “تعلیم و تربیه” را تهیه و نشر کرد.

کمیسیون تعلیم و تربیه و تحصیلات عالی همانند دیگر کمیسیون ها در تمام ولایات و ولسوالی های کشور فعالیت منظم دارد، و از مدت ها پیش برای پیشبرد امور تدریسی و ارتقای سطح علمی شاگردان و معلمین مجالس و نشست هایی را در ولایات مختلف کشور دایر می کند.

این بار در ولایات ننگرهار، غزنی و بغلان نشست ها و مجالس بزرگی در این مورد دایر شده است که بشمول اعضای کمیسیون، شاگردان مکاتب، معلمین ، مدیران و بزرگان قومی و متنفذین در آن اشتراک کرده اند.

در بخشی از این نشست شاگردان مقالات و بیانیه های خود را به حضور حاضرین در مجلس قرائت کردند.

همکار استودیوی جهادی الاماره در این مراسم و نشست ها شرکت نموده و راپور ویدیویی را در این مورد تهیه کرده است که می توانید با استفاده از لینک های ذیل آنرا تماشا و داونلود کنید.

کیفیت اعلی

کیفیت متوسط

کیفیت موبایل

کانال تلگرام الاماره دری:

https://t.me/joinchat/AAAAADxIcGMx7CJImqYb-Q