بیعت علماء سلفی افغانستان به قیادت شیخ عبدالعزیز نورستانی با امارت اسلامی : ویدیو

در نتیجه تلاش های کمیسیون دعوت و ارشاد و جلب و جذب امارت اسلامی افغانستان علمائ سلفی افغانستان به قیادت شیخ عبدالعزیز نورستانی در جریان یک مجلس بزرگ با امارت اسلامی بیعت کرد. در این مجلس محترم مولوی عبدالکبیر صاحب عضو شورای رهبری امارت اسلامی و مسئول کمیسیون دعوت و ارشاد و جلب و جذب […]

در نتیجه تلاش های کمیسیون دعوت و ارشاد و جلب و جذب امارت اسلامی افغانستان علمائ سلفی افغانستان به قیادت شیخ عبدالعزیز نورستانی در جریان یک مجلس بزرگ با امارت اسلامی بیعت کرد.

در این مجلس محترم مولوی عبدالکبیر صاحب عضو شورای رهبری امارت اسلامی و مسئول کمیسیون دعوت و ارشاد و جلب و جذب ، محترم شیخ الحدیث محمد خالد صاحب مسئول حلقه شمال شرق کمیسیون دعوت و ارشاد و تعدادی از اعضای شورای رهبری، شیوخ امارت اسلامی، مسئولین  و اعضای کمیسیون های نظامی، استخبارات، معادن، شهداء و فرهنگی  و شماری از علماء کرام شرکت داشتند، و در کنار شیخ عبدالعزیز نورستانی صاحب، شیخ عنایت الرحمن، حاجی حیات الله و تعدادی از شیوخ مسلک سلفی، قومندانان جهادی و شخصیت های متنفذ حضور داشتند.

از سوی کمیسیون دعوت و ارشاد به شرکت کنندگان و علماء و شخصیت های متنفذ بیعت کننده، خوش آمدید گفته شد، و اینکه امارت اسلامی خانۀ مشترک همه مسلمانان است، و در کنار همه اقوام و ملت ها به صاحبان مسلک های گوناگون نیز به دیده احترام نگریسته می شود و برای وحدت مسلمان ها کوشش می کند.

محترم شیخ عبدالعزیز نورستانی صاحب نیز در نشست مذکور بیانیه یی ایراد کرد و گفت که ما از ابتدا از امارت اسلامی حمایت می کردیم و همیشه از موقف اصولی و شرعی امارت اسلامی دفاع نموده ایم.

نامبرده افزود که: در این اواخر یک گروه فتنه گر بنام دولت اسلامی (داعش) توسط اشغالگران ایجاد گردید و این گروه خود را به مسلک سلفی وابسته می دانستند، از این رو یکبار  دیگر ضرورت محسوس گردید که از طریق بیعت با امارت اسلامی حمایت خود را آشکار کنیم و ثابت کنیم که ما  اعمال و افکار داعشی ها را نکوهش می کنیم و برائت خود از این گروه و این افراد اعلام می داریم، این افراد نمی تواند از مردم سلفی مسلک نمایندگی کند.

در پایان نشست، علماء سلفی بیعت کردند و وعده سپردند که در مقابل هر دشمن امارت اسلامی مبارزه خواهند کرد.

استودیوی الاماره مربوط بخش سمعی و بصری کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی افغانستان راپور ویدیویی ترتیب نموده است که با استفاده از لینک های آتی می توانید این راپور را تماشا و داونلود کنید:

 

کیفیت اعلی

http://www.alemarahvideo.org/wp-content/uploads/Video/Alemarah-Studio/Report/569/beat-569-HQ.mp4

کیفیت متوسط

http://www.alemarahvideo.org/wp-content/uploads/Video/Alemarah-Studio/Report/569/beat-569-MQ.mp4

کیفیت موبایل

http://www.alemarahvideo.org/wp-content/uploads/Video/Alemarah-Studio/Report/569/beat-569-mob.mp4

کانال خبری تلگرام الاماره:

https://t.me/alemarahdari111

صفحه تویتر الاماره:

https://twitter.com/alemarah111