بخش دوم و سوم (فاتح ځواک۱) از سوی استودیوی الهجره نشر شد

اصدار با یک مقاله عمیق علمی در مورد اعداد جهادی معنوی و مادی آغاز شده است و پس از آن به ترتیب بخش دوم و سوم (فاتح زواک ۱) آمده است. بخش دوم فاتح ځواک (۱) به مهارت های جنگی متمرکز است که در آن جمع بدنی، ورزش بدنی و حرکت های گوناگون حیران کننده […]

اصدار با یک مقاله عمیق علمی در مورد اعداد جهادی معنوی و مادی آغاز شده است و پس از آن به ترتیب بخش دوم و سوم (فاتح زواک ۱) آمده است.

بخش دوم فاتح ځواک (۱) به مهارت های جنگی متمرکز است که در آن جمع بدنی، ورزش بدنی و حرکت های گوناگون حیران کننده انجام شده است.

بخش سوم فاتح ځواک (۱) به تاکتیک های جنگی اختصاص یافته است که در آن جنگ لیزری، تعرض و تصفیه از طرف روز، عملیات های استشهادی شبانه و تصفیه، جنگ در جنگلات و شکست چاپه های دشمن و نمایشات دیدنی و تماشایی انجام شده است.

بخش دوم و سوم فاتح ځواک (۱) با پیام های سیاسی و علمی به زبان های فارسی، ترکمنی ، ازبکی و پشتوی هریک شیخ الحدیث مولوی محمد شریف صاحب حفظه الله مسئول تمیز حوزه شرق و عضو شورای رهبری امارت اسلامی، مولوی محمد قاسم حفظه الله عضو تیم مذاکراتی و شورای رهبری، مولوی عبدالرحمن راشد حفظه الله رئیس کمیسیون زراعت و عضو شورای رهبری، شیخ الحدیث مولوی شهاب الدین دلاور حفظه الله عضو تیم مذاکراتی و دفتر سیاسی امارت اسلامی افغانستان مزین شده است.

همچنین ترانه های زیبای و دلنشین ترانه خوانان مشهور کشور شوق و لذت تماشای اصدار مذکور را چند برابر نموده است.

قابل یادآوری است که این اصدار به زبان های انگلیسی و عربی ترجمه شده است که ان شاءالله در چند روز آتی هر سه بخش مکمل فاتح ځواک (۱) همزمان نشر خواهد شد.

استودیوی جهادی الهجره از همه بینندگان محترم می خواهد که در نشر و تکثیر این اصدار زیبا و دیدنی تلاش کنند. شما می توانید با استفاده از لینک های ذیل این اصدار زیبا را تماشا و داونلود کنید:

 

کیفیت عالی

کیفیت متوسط

کیفیت موبایل