اصدار دلنشین (خانواده شهادت پرور) از سوی استودیوی منبع الجهاد نشرشد

الله سبحانه و تعالی بر ملت مؤمن افغانستان رحم و احسان خصوصی نموده است که عشق و محبت خاص ایثار و قربانی در راه حاکمیت اسلام و استقلال دینی و ملی را در قلوب این ملت القاء کرده ا ست. عشق و احساسی که همه ملت های کشورهای دیگر جهان از آن محروم هستند. از […]

الله سبحانه و تعالی بر ملت مؤمن افغانستان رحم و احسان خصوصی نموده است که عشق و محبت خاص ایثار و قربانی در راه حاکمیت اسلام و استقلال دینی و ملی را در قلوب این ملت القاء کرده ا ست. عشق و احساسی که همه ملت های کشورهای دیگر جهان از آن محروم هستند. از اینرو قوای زورگوی سرخ و سیاه در این به زانو در آمده و قوت های سوپر آنها به صفر بدل شده و غرور آسمانی شان بر زمین افتاد و تکه تکه شده اند.

این شهامت و شجاعت افغان ها جهانیان را حیران و مبهوت نموده اند.

این افتخارات را کسانی برای امت مسلمان و همه ملت افغان کسب کرده اند که با دستان تهی در مقابل قوت های بزرگ جهانی به میدان مقابله و مجادله آمده و در این میدان راه شهادت را با اشتیاق برای خود و خانواده اش انتخاب کرده اند.

اداره نشراتی منبع الجهاد مربوط  بخش سمعی و بصری کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی افغانستان در یک اقدام ابتکارانه لازم دانست که مصاحبه هایی با این خانواده های شهادت پرور و مجاهدین غیور انجام دهد که جوانان خانواده های خود را در این راه مقدس قربانی نموده اند. بر ماست تا نام چنین خانواده های شهید پرور را به دیگران برسانیم.

این سلسله دوام خواهد یافت، اما در شروع با اعضای خورد و کلان چنین خانواده یی گفتگو و مصاحبه می کنیم که پنج تن از اعضای خانواده خود را با افتخار در راه جهاد و استقلال طلبی کشور فدا کرده اند.

این شهداء ( مولوی عبدالمنان احمد، شهید ملا نورمحمد عمر، شهید امیرگل حسینی، شهید رحمت الله لالادام و شهید شفیع الله مبارز)  از خانواده محترم محمد واصل صاحب هستند.

بیائید که داستانهای نشنیده از عزم قوی، مورال بلند و در مورد خود شهداء را با هم بشنویم.

اصدار نخست (خانواده های شهید پرور) را با استفاده از لینک های ذیل تماشا و داونلود کنید:

کیفیت عالی

http://www.alemarahvideo.org/wp-content/uploads/Video/Manbauljihad-Studio/ShahadatPall(1)/ShahadatPall(1)-HQ.mp4

کیفیت متوسط

http://www.alemarahvideo.org/wp-content/uploads/Video/Manbauljihad-Studio/ShahadatPall(1)/ShahadatPall(1)-MQ.mp4

کیفیت موبایل

http://www.alemarahvideo.org/wp-content/uploads/Video/Manbauljihad-Studio/ShahadatPall(1)/ShahadatPall(1)-mob.mp4