افتتاح هشت حلقه چاه جدید در حوزه نفتی آمو دریا

امروز شیخ شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم همرا با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی ریاست الوزرا به منظور افتتاح هشت حلقه چاه جدید حوزه نفتی آمو به ولایت سرپل سفر نمودند برنامه که در این مورد ترتیب یافته بود نخست شیخ شهاب الدین دلاور در باره پیشرفت های کاری این پروژه صحبت […]

امروز شیخ شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم همرا با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی ریاست الوزرا به منظور افتتاح هشت حلقه چاه جدید حوزه نفتی آمو به ولایت سرپل سفر نمودند
برنامه که در این مورد ترتیب یافته بود نخست شیخ شهاب الدین دلاور در باره پیشرفت های کاری این پروژه صحبت نموده، افزودند: که با حفاری و فعال نمودن هشت حلقه چاه جدید تعداد چاه های فعال به ۱۷ چاه رسیده و سطح استخراج روزانه به ۸۰۰ متر مکعب بلند رفت.
وی افزود که قرار است در آینده نزدیک به تعداد ۱۰ حلقه چاه های جدید نیز حفاری گردد که با فعال نمودن آنها سطح استخراج نیز بلند خواهد رفت.
وی در مورد فرصت های کاری صحبت نمود گفت: در این پروژه بیش از ۵۵۰ انجینر و کارمند بصورت مسقیم و تعدادی زیاد دیگر بصورت غیر مستقیم مصروف کار هستند.
در آخر معاون اقتصادی استخراج نفت را دربخش خود کفایی یک گام مثبت دانسته به فراهم نمودن خدمات اجتماعی بیشتر به باشندگان سرپل تاکید داشتند.