بغلان: یک مسابقه ورزشی/تفریحی تحت نظارت مسئولان تعلیم و تربیه در دهنه غوری برگزار شد

بر اساس گزارش‌های تازه، مسابقه فینال تورنمنت بین ۱۴ تیم والیبال زیر نظر مسئولان تعلیم و تربیه امارت اسلامی در ولسوالی دهنه‌غوری ولایت بغلان برگزار شد. این سرگرمی تفریحی تحت نظارت مخدوم سراج الدین سعادت، مدیر تعلیم و تربیه ولسوالی دهنه غوری و ملا نادر بریالی سرگروپ کمیسیون نظامی تقریباً بین ۱۴ تیم والیبال در […]

بر اساس گزارش‌های تازه، مسابقه فینال تورنمنت بین ۱۴ تیم والیبال زیر نظر مسئولان تعلیم و تربیه امارت اسلامی در ولسوالی دهنه‌غوری ولایت بغلان برگزار شد.

این سرگرمی تفریحی تحت نظارت مخدوم سراج الدین سعادت، مدیر تعلیم و تربیه ولسوالی دهنه غوری و ملا نادر بریالی سرگروپ کمیسیون نظامی تقریباً بین ۱۴ تیم والیبال در یک تورنمنت ۵ مرحله‌ی به روش دوستانه برگزار شد.

بازی‌های ورزشی در ولسوالی مذکور به هدف معلوم‌نمودن کیفیت بهتر ورزشکاران و تشویق مردم به اتحاد و اتفاق برگزار شدند و تا نشان دهد که امارت اسلامی افغانستان مخالف ورزش و ورزشکارانی نیست که موافق شریعت باشند، بلکه آنها می خواهند کیفیت ورزش در کشور بهتر شود.

در این تورنمنت به برنده مقام اول یک جام بزرگ، مدال، لباس ورزشی و چپن؛ به برنده مقام دوم یک جام متوسط، مدال و لباس ورزشی و به برنده مقام سوم یک جام کوچک، مدال، توپ والیبال و تور آن درنظر گرفته شده اند.

قابل یادآوری است که به شرکت کنندگان این مسابقات جهت تشویق و ترغیب بیشتر کفش‌های کرمچ و توپ‌های والیبال نیز اهدا شده اند.

ورزشکاران تورنمنت، بزرگان قومی و تمام ساکنان ولسوالی دهنه‌غوری از برگزاری این مسابقات ابراز خوشحالی کرده اند، آنها همچنان از امارت اسلامی جهت تشویق ورزشکاران و همکاری همیشگی با ساکنان ولسوالی دهنه غوری تشکری و قدردانی نموده اند، اهالی ولسوالی دهنه‌غوری نیز متعهد شده اند که در آینده با امارت اسلامی همکاری کنند.

از سوی دیگر مدیر کمیسیون تعلیم و تربیه ولسوالی دهنه‌غوری از همه تیم‌های والیبال که در این بازی شرکت کرده و مهمانانی که از اطراف و اکناف ولسوالی دهنه‌غوری تشریف آورده بودند؛ به‌ویژه از مردم شریف ولسوالی دهنه‌غوری، اهالی قریه وخشک و دهن‌وخشک قدردانی و اظهار امتنان کرده است.