اپلیکیشن الاماره را داونلود و در موبائل هایتان نصب (انستال) کنید!

برای دسترسی آسان و بروقت خوانندگان محترم الاماره از تمام مطالب نشراتی امارت اسلامی افغانستان، اپلیکیشن الاماره در دسترس عموم خوانندگان محترم قرار گرفت. با داونلود و نصب اپلیکشن الاماره، شما می توانید به تمام ویب سایت های خبری الاماره (ویب سایت دری/فارسی، ویب سایت پشتو، ویب سایت انگلیسی، ویب سایت عربی و ویب سایت […]

برای دسترسی آسان و بروقت خوانندگان محترم الاماره از تمام مطالب نشراتی امارت اسلامی افغانستان، اپلیکیشن الاماره در دسترس عموم خوانندگان محترم قرار گرفت.

با داونلود و نصب اپلیکشن الاماره، شما می توانید به تمام ویب سایت های خبری الاماره (ویب سایت دری/فارسی، ویب سایت پشتو، ویب سایت انگلیسی، ویب سایت عربی و ویب سایت اردو) دسترسی داشته و در زودترین فرصت تمام مطالب سایت را دریافت و مشاهده کنید.

علاوتا با داونلود این اپلیکشن می توانید همه روزه نشرات رادیو صدای شریعت را شنیده و هم در موبایل هایتان داونلود کنید.

در این اپلیکشن به ویب سایت سمعی و بصری (ویب سایت ویدیوها، ویب سایت ترانه و ویب سایت مجلات) و ویب سایت الصمود نیز  دسترسی داشته و مطالب نشر شده را در اسرع وقت دریافت و داونلود کنید.

برای استفاده از مطالب دینی و اسلامی ویب سایت اسلام نیز در این اپلیکیشن گنجانیده شده است، تا بتوانید همه وقت معلومات دینی و اسلامی را دریافت نموده و مستفید شوید.

همچنین از طریق این اپلیکشن می توانید به صفحات تویتر سخنگویان رسمی الاماره (محترم ذبیح الله مجاهد، محترم قاری محمد یوسف احمدی و محترم داکتر محمد نعیم) و صفحه تویتر الاماره دسترسی داشته باشید.

به اضافه همۀ این ها، می توانید تمام مجلات الاماره (څرک، شهامت، مورچل، حقیقت و شریعت ) را داونلود و از مطالب مفید از مستفید شوید.

در این اپلیکشن که برای خوانندگان دری زبان تهیه شده است، دسترسی کامل به تمام بخش های ویب سایت دری میسر است و در صفحۀ نخست اپلیکشن به تمام عناوین مطالب سایت بصورت جداگانه و در هر کتگوری دسترسی خواهید داشت.

بصورت کلی با نصب این اپلیکشن شما می توانید  به خبرها، راپورها، مقالات، تبصره، اعلامیه، مصاحبه و تمام مطالب رسمی که از سوی امارت اسلامی نشر می شوند، دسترسی بروقت و فوری داشته باشید.

همین اکنون این اپلیکشن را از لینک های ذیل داونلود و در موبایل های خود انستال کنید:

 

و یا برای داونلود از لینک های ذیل استفاده کنید:

برای داونلود اپلیکشن پشتو بر این لینک کلیک کنید.

پښتو الاماره اپلیکېشن

برای داونلود اپلیکشن دری /فارسی بر این لینک کلیک کنید.

اپلیکشن الاماره دری (فارسی)