شمارۀ ۱۵ مجله حقیقت شمارۀ ویژه چاپ شد!

شمارۀ پانزدهم مجلۀ حقیقت از ماه های رجب المرجب و شعبان المعظم ۱۴۳۷ هق که شمارۀ ویژه به مناسبت شهادت عالیقدر امیر المومنین منصور صاحب شهید است با اکثر مطالب و محتویات راجع به شخصیت، زندگینامه، کارنامه، فعالیت و شهادت امیرالمومنین شهید است در دیزاین عالی چاپ و نشر شد. علاقه مندان مجلۀ حقیقت ضمن […]

شمارۀ پانزدهم مجلۀ حقیقت از ماه های رجب المرجب و شعبان المعظم ۱۴۳۷ هق که شمارۀ ویژه به مناسبت شهادت عالیقدر امیر المومنین منصور صاحب شهید است با اکثر مطالب و محتویات راجع به شخصیت، زندگینامه، کارنامه، فعالیت و شهادت امیرالمومنین شهید است در دیزاین عالی چاپ و نشر شد.

علاقه مندان مجلۀ حقیقت ضمن مطالب راجع به منصور صاحب شهید با مطالبی راجع به ماه مبارک رمضان، سلسله های علمی مجله، مصاحبه با والی ولایت ارزگان، زندگینامۀ معاون کمسیون فرهنگی جناب مولوی سیدمحمد حقانی رحمه الله و همچنین راجع به شخصیت و فرازی از زندگی استاد عبدالله گل ریان رحمه الله نیز آشنا خواهند شد.

برای استفاده از مطالب این شماره با کلیلک روی این مجله حقیقت شماره پانزدهم می توانید از طریق انترنت مطالب آن را در پی دی ایف نیز دریافت کنید.

تشکر