دومین سالنامۀ مجله حقیقت زیور چاپ یافت!

دومین سالنامۀ مجله حقیقت زیور چاپ یافت! خدمت خوانندگان و علاقه مندان مجلۀ حقیقت رسانیده می شود که شماره دوازدهم مجله حقیقت (که دومین سالنامۀ این مجله وزین است) در دیزاین بسیار عالی و جذاب با مطالب و محتویات علمی، سیاسی، خبری و تحلیلی زیور چاپ یافته و در دسترس علاقه مندان مطبوعات جهادی قرار […]

دومین سالنامۀ مجله حقیقت زیور چاپ یافت!
خدمت خوانندگان و علاقه مندان مجلۀ حقیقت رسانیده می شود که شماره دوازدهم مجله حقیقت (که دومین سالنامۀ این مجله وزین است) در دیزاین بسیار عالی و جذاب با مطالب و محتویات علمی، سیاسی، خبری و تحلیلی زیور چاپ یافته و در دسترس علاقه مندان مطبوعات جهادی قرار گرفت.
این شماره متعلق به ماه های محرم الحرام و صفرالمظفر ۱۴۳۷ هجری قمری می باشد.
شماره دوازدهم مجله حقیقت با حجم سنگین تر از شماره های معمولی بوده و حاوی مطالب و سلسله های بسیار خوب علمی و معلوماتی می باشد.
در این شماره همچنین با جناب محترم مولوی صاحب عبدالرحمن مسئول امور جهادی در ولایت جوزجان از طرف ادارۀ مجله مصاحبۀ اختصاصی صورت گرفته که خواندنش معلومات خوبی راجع به تحولات جهادی در ولایت جوزجان و صفحات شمال می دهد.
علاقه مندان می توانند از طریق لینک زیر در انترنت در بخش مجلات امارت اسلامی این شماره از مجله رادر پی دی ایف به دست آورده و از محتویات و مطالب آن نهایت استفاده را ببرد.