هرات : قومندان امنیه غوریان فتح گردید، ۱۰ تن عسکر دستگیر شدند وسلاح و تجهیزات به دست آمد

از ولایت هرات خبر رسیده است که امروز صبح کاروان دشمن اجیر که به منطقۀ دشت ولسوالی غوریان آمده بود، مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین قرار گرفت. در این درگیری یک عراده تانک دشمن هدف انفجار ماین قرار گرفت و ۳ عراده موتر زرهی دیگر در طی حملات مجاهدین منهدم گردید. در این درگیری در اثر […]

از ولایت هرات خبر رسیده است که امروز صبح کاروان دشمن اجیر که به منطقۀ دشت ولسوالی غوریان آمده بود، مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین قرار گرفت.

در این درگیری یک عراده تانک دشمن هدف انفجار ماین قرار گرفت و ۳ عراده موتر زرهی دیگر در طی حملات مجاهدین منهدم گردید.

در این درگیری در اثر اصابت هاوان های مجاهدین نیز به دشمن تلفات سنگین وارد گردیده است و بالآخره نیروهای دشمن از ساحه پا بفرار گذاشته اند.

در این درگیری از دشمن ۳ عراده متر زرهی، ۱۰ میل سلاح M16، ۲ پایه دهشکه، یک پایه سلاح دومیله به دست مجاهدین افتاده است و ۱۰ تن عسکر نیز زنده دستگیر گردیده اند.

در این درگیری به مجاهدین بحمدالله زیانی نرسیده است .

در همین حال ساختمان قومندانی امنیۀ این ولسوالی دیشب هدف انفجارموتربمب و سپس مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین قرار گرفته است که در طی آن به دشمن تلفات سنگین وارد گردیده است.

خبرمی افزاید که نیروهای دشمن ظهر امروز از تعمیرقومندانی پا بفرار گذاشته و تعدادی موتر و مقداری مهمات از آنان به دست مجاهدین افتاده است.

جزئیات بیشتر متعاقبا بنشرخواهد رسید ان شاء الله

۲۰۲۱/۷/۱