در حمله فدایی بر یک مرکز عساکر عملیاتی دشمن مزدور در ننگرهار ۵۰ تن عساکر کشته و زخمی شدند

حوالی ساعت ۵ و نیم صبح امروز، یک مرکز عساکر مزدور در منطقه مانده هاشم خیل ولسوالی شیرزاد ولایت ننگرهار، که از مدتی عملیات را علیه مجاهدین امارت اسلامی در منطقه آغاز کرده بود، مورد حمله قهرمانانه استشهادی قرار گرفت. این حمله فدایی از سوی مجاهد قهرمان ملا محمد یوسف قندهاری تقبله الله توسط موتربمب […]

حوالی ساعت ۵ و نیم صبح امروز، یک مرکز عساکر مزدور در منطقه مانده هاشم خیل ولسوالی شیرزاد ولایت ننگرهار، که از مدتی عملیات را علیه مجاهدین امارت اسلامی در منطقه آغاز کرده بود، مورد حمله قهرمانانه استشهادی قرار گرفت.
این حمله فدایی از سوی مجاهد قهرمان ملا محمد یوسف قندهاری تقبله الله توسط موتربمب انجام شد، که مرکز عملیاتی دشمن را نیست و نابود ساخت.
در این مرکز، یک قطعه ۵۰ نفری عساکر ویژه دشمن مستقر بود، که وظیفهء عملیات علیه مجاهدین امارت اسلامی در ولایت ننگرهار را داشتند و کوشش می کردند ساحه تسلط دشمن را گسترش دهند.
عساکر عملیاتی دشمن هنوز هم در ولایت ننگرهار مشغول عملیات هستند، مردم ملکی را قتل و زندانی می کنند، خانه های مردم را چور می کنند، بر خانه ها و قریه ها راکت هارا پرتاب می کنند و جنایات دیگری را انجام می دهند.
کندک استشهادی امارت اسلامی پلان از بین بردن این مرکز را طرح و صبح امروز عملی نمود، که در نتیجه؛ مرکز متذکره از بین برده شد و همه عساکر مستقر دران کشته و زخمی شدند و تلفات مالی نیز به دشمن وارد گردید.
اگر دشمن عملیات های خود را در برابر مجاهدین و مردم ملکی در ولایت های مختلف هر چه زودتر متوقف نکنند، با اینگونه حملات دیگری مواجه می شوند. ان شاء الله

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی
۱۷/۶/۱۴۴۲ ه ق
۱۱/۱۱/۱۳۹۹ ه ش / ۳۰/۱/۲۰۲۱م