بادغیس : یک قرارگاه مهم و یک پوسته در مقر فتح گردید و سلاح و مهمات به دست آمد

از ولایت بادغیس اطلاع رسیده است که دیشب حوالی ساعت ۱۱ بجه، در منطقۀ خارستان ولسوالی مقر، یک قرارگاه مهم دشمن مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین قرار گرفته است . در این عملیات که بمدت یک ساعت دوام کرد، قرارگاه بطور کامل فتح گردید و ۱۱ تن عسکر و اربکی در آن جابجا کشته شده و […]

از ولایت بادغیس اطلاع رسیده است که دیشب حوالی ساعت ۱۱ بجه، در منطقۀ خارستان ولسوالی مقر، یک قرارگاه مهم دشمن مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین قرار گرفته است .

در این عملیات که بمدت یک ساعت دوام کرد، قرارگاه بطور کامل فتح گردید و ۱۱ تن عسکر و اربکی در آن جابجا کشته شده و تعدادی نیز زخمی گردیده اند و ۵ تن هم زنده دستگیر شده اند.

در این قرارگاه ۵ میل پیکا، یک قبضه راکت، ۱۳ میل کارمولی، یک قبضه تفنگچه، دو پایه مخابره و مقداری مهمات به دست مجاهدین افتاده است.

در این درگیری به مجاهدین بحمدالله زیانی نرسیده است .

همچنین امروز ظهر نیروهای دشمن پس از محاصرۀ طولانی از یک پوستۀ شان در منطقۀ سنجدکی این ولسوالی پا بفرار گذاشتند و مقداری مهمات از آنان به دست مجاهدین افتاد.

با فتح پوستۀ مذکور، ساحات وسیعی به کنترل مجاهدین در آمده است .

در همین حال یک عراده تانک دشمن هدف انفجار ماین قرار گرفته است که در اثر آن تانک تخریب گردیده است و دو تن عسکر در آن زخمی شده اند.

۲۰۲۱/۷/۴