اظهارات سخنگوی امارت اسلامی در مورد مسدود شدن راه های مواصلاتی در بدخشان از طرف دشمن

راپورها به دست آمده که عساکر و اربکی های اداره کابل در ولایت بدخشان، راه های عمومی ولسوالی های نسی، کوف و سائر دروازهای بدخشان را علیه مردم ملکی مسدود کرده است. این جنایت سبب شده که مردم عام اعم از زن، مرد، طفل، کهن سال، مریض و دیگران با کمبود جدی مواد خوارکی، دوا، […]

راپورها به دست آمده که عساکر و اربکی های اداره کابل در ولایت بدخشان، راه های عمومی ولسوالی های نسی، کوف و سائر دروازهای بدخشان را علیه مردم ملکی مسدود کرده است.
این جنایت سبب شده که مردم عام اعم از زن، مرد، طفل، کهن سال، مریض و دیگران با کمبود جدی مواد خوارکی، دوا، و سائر نیازمندی های روزمره مواجه شوند و قیمت های اشیا از توان مردم بیرون گردد.
مسدود کردن راه های مواصلاتی علیه مردم عام، روی کدام عقده یا انتقام به هیچ نوع قابل توجیه نیست، بلکه نماینگر ناتوانی و مایوسی نهایت زیاد دشمن می باشد، که می خواهد ازطریق همچو اقدامات ناشایسته مردم را زیر فشار و زجر قرار دهد.
امارت اسلامی افغانستان در ضمن اینکه این نوع تحریم و ازاردهی مردم عام را جدا محکوم میکند، از نهاد های بشری، مؤسسات خیر رسان و سائر جهت های مسئول میخواهد که جلو این نوع ظلم و تعدا را بگیرند، همچنان از رسانه ها هم تقاضا می شود که در این مورد راپورها را تهیه نموده و صدای مظلومیت مردم را انعکاس دهند، تا مردم از هلاکت نجات یابند و راه های شان خلاص شود.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی
۲۶/۷/۱۴۴۲هـ ق
۲۰/۱۲/۱۳۹۹هـ ش ــ ۲۰۲۱/۳/۶م