آخرین جزئیات : در حملۀ فدایی قندهار ۸ موتر تخریب و ۲۵ تن کشته شدند

مجاهدین کندک استشهادی امارت اسلامی دیشب حوالی ساعت ۸ بجه ، ماموریت قومندان منگنی را در حوزۀ امنیتی چهارم شهر قندهار، در جریان عملیات ” عــــزم ” مورد حملۀ فدایی قرار دادند که این درگیری امروز ظهر با وارد شدن تلفات سنگین به دشمن به پایان رسیده است . تفصیلات حاکی است که دو تن […]

مجاهدین کندک استشهادی امارت اسلامی دیشب حوالی ساعت ۸ بجه ، ماموریت قومندان منگنی را در حوزۀ امنیتی چهارم شهر قندهار، در جریان عملیات ” عــــزم ” مورد حملۀ فدایی قرار دادند که این درگیری امروز ظهر با وارد شدن تلفات سنگین به دشمن به پایان رسیده است .

تفصیلات حاکی است که دو تن از مجاهدین امارت اسلامی – سیف الله ارزگانی و عزیزالله قندهاری – که با سلاح های خودکار و بمب های دستی مسلح بودند، شام روز گذشته حوالی ساعت ۸ بجه ، ابتدا ۲ نگهبان ماموریت دشمن را بهلاکت رسانده و سپس وارد تعمیر ماموریت شدند و اجیران داخلی را مورد حمله قرار دادند .

د راین عملیات مجاهدین فدایی پس از کشتن و زخمی نمودن افراد پولیس در داخل تعمیر ماموریت ، اطاق های ماموریت را نیز به آتش کشیدند که شعله های آتش از آن از دور نیز قابل مشاهده بود .

مجاهدین فدایی در طی تماس تلفونی گفته اند :

در داخل ماموریت ، تمام افراد پولیس کشته و زخمی شدند و علاوه بر آن یک عراده موتر زرهی ، یک رینجر ، یک موتر ۲D و ۴ عراده موتر سایکل دشمن نیز به آتش کشیده شد.

مجاهدین فدایی پس از این فارغ شدن از ماموریت دشمن ، در یک تعمیر دیگر سنگر گرفته و با نیروهای کمکی دشمن وارد نبرد شدند که در جریان شب ، چند بار عساکر کوماندوی دشمن دست به حملۀ تعرضی زدند اما بحمدالله هر بار با شکست مجبور به عقب نشینی شدند و حد اقل ۴ تن از آنان نیز کشته و زخمی شدند .

صبح امروز نیز یک موتر زرهی دشمن هدف بمب های دستی مجاهدین قرار گرفت و کاملا تخریب شد و ۷ تن از عساکر اجیر هم توسط دراگانوف کشته شدند .

این درگیری حوالی ظهر امروز با شهادت آخرین مجاهد سربک فدایی به پایان رسید . تقبلهما الله

در این درگیری علاوه بر وارد شدن تلفات مالی دیگر ، ۸ وسایط دشمن تخریب گردید ، ۲۵ تن از اجیران بهلاکت رسیده و ۱۵ تن دیگر نیز مجروح شدند که در میان مجروحان قومندان این ماموریت منگنی نیز شامل می باشد .

۲۰۱۵/۵/۲۶