سال ۲۰۲۰: ۱۳۰۴۰ تن از منسوبین اداره کابل به امارت اسلامی پیوستند!

در جریان سال ۲۰۲۰ میلادی در نتیجه تلاش های کمیسیون دعوت و ارشاد و جلب و جذب و همکاری مجاهدین نظامی در مجموع ۱۳۰۴۰ تن از عساکر نظامی و مامورین ملکی رژیم کابل به امارت اسلامی تسلیم شدند. عساکر تسلیم شده ۵۸۹ میل سلاح، ۴۷ عراده تانک، ۳۳ موتر رینجر، ۱۴ موترسایکل، ۹ دوربین دید […]

در جریان سال ۲۰۲۰ میلادی در نتیجه تلاش های کمیسیون دعوت و ارشاد و جلب و جذب و همکاری مجاهدین نظامی در مجموع ۱۳۰۴۰ تن از عساکر نظامی و مامورین ملکی رژیم کابل به امارت اسلامی تسلیم شدند.
عساکر تسلیم شده ۵۸۹ میل سلاح، ۴۷ عراده تانک، ۳۳ موتر رینجر، ۱۴ موترسایکل، ۹ دوربین دید در شب و ۱ مخابره کلان با خود آورده و به مجاهدین تسلیم نمودند.
همه عساکر و مامورین تسلیم شده، از کار کردن در صفوف رژیم کابل پشیمان بوده و وعده سپردند که بعد از این آماده هر نوع کمک و همکاری با امارت اسلامی هستند.
مسئولین کمیسیون دعوت و ارشاد و مجاهدین امارت اسلامی از عساکر تسلیم شده، استقبال نموده و از اقدام نیک آنها قدردانی کردند. به شماری از افراد فوق الذکر انعامات داده شد. و به همه افرادی که از اداره کابل جدا شدند، تضمین حفاظت از سر و مال داده شد.
امارت اسلامی و کمیسیون دعوت و ارشاد به همه کارکنان و کارمندان بخش های نظامی و ملکی اشغالگران و اداره کابل می خواهد که از دشمنی با دین و وطن دست بردارند و از اشغالگران و رژیم کابل جدا شده و به امارت اسلامی بپیوندند. امارت اسلامی خانه مشترک همه افغانهاست، هر افغان با احساس می تواند در این خانه خود، به اسلام و میهن خدمت کند.

راپور کامل سال ۲۰۲۰ میلادی را از اینجا داونلود کنید