اظهارات سخنگوی امارت اسلامی درمورد پروپاگند وزارت دفاع ادارۀ کابل

بعضی از منسوبین وزارت دفاع اداره دست نشانده کابل ، درضمن سخنانشان با رسانه ها، ادعا نمودند که گویا توانایی جنگی مجاهدین در کشور ضعیف شده است و آنان نیرومندتر گشته اند و ادعاهای دیگر از این قبیل …….. ما چنین ادعا های عاری از حقیقت دشمن را قاطعانه رد مینماییم و خاطر نشان می […]

بعضی از منسوبین وزارت دفاع اداره دست نشانده کابل ، درضمن سخنانشان با رسانه ها، ادعا نمودند که گویا توانایی جنگی مجاهدین در کشور ضعیف شده است و آنان نیرومندتر گشته اند و ادعاهای دیگر از این قبیل ……..

ما چنین ادعا های عاری از حقیقت دشمن را قاطعانه رد مینماییم و خاطر نشان می سازیم که دشمن شکست خورده وقیحانه میخواهد که بالای ناکامی، شکست پی درپی و فرار و رها کردن مناطق، از بدخشان گرفته تا قندز، فاریاب، فراه، بادغیس، هلمند، پنجشیر وغزنی و بر شکست های مفتضحانه  پرده بگذارد به همین خاطر آنان در روز روشن دروغ های شاخدار میگویند.

_آیا تصرف مناطق وسیعی از دشمن در بدخشان،کشته شدن ده ها تن از عساکرشان و غنمیت گرفتن مقادیر زیادی سلاح ومهمات و وسائط نظامی از آنان  به شکست آنان  وتوانایی مجاهدین دلالت ندارد؟

ـ آیا تصرف مناطق وسیعی در ولسوالی امام صاحب وسه کیلومتری شهر قندوز وحفظ مناطق تصرف شده، ودرانجا کشته وزخمی شدن ده ها عسکر،پولیس اربکی ، وغنائم زیادی که  بدست مجاهدین افتاده است ، و درد سر هایی که برای دشمن  ایجاد شده است، به ضعف وناتوانی دشمن دلالت ندارد؟

ـ آیا تصرف مناطق وسیعی در ولایت بادغیس وغنیمت گرفتن سلاح ،مهمات و وسائط نظامی این همه به بیچارگی دشمن وتوانایی مجاهدین دلالت نمی کند؟

ـ آیا تلفات ده ها عسکر دشمن در ولایت های فاریاب وفراه،تصرف مناطق وسیعی وغنائم زیاد بدست آوردن، شاهد توانایی مجاهدین نیست؟

ـ ناکام کردن عملیات بزرگ دشمن در ولایت هلمند،تصرف ده ها مرکز وپوسته های دشمن و غنیمت شدن سلاح ها ومهمات آنان به دشمن مجاهدین ،  دادن درس عبرتانک به دشمن ،  ثبوت قاطع به توانایی مجاهدین وضعف دشمن نمی باشد؟

ـ اعلان عملیات بزرگ در ولایت غزنی و سپس شکست شرمناک شان و خروج سریع  و مایوسانۀ این قوا از ولسوالی های آن ولایت بدون دست آورد، ضعف دشمن را انگشت نما نمیکند؟

ـ و بالآخره روزانه هدف قرار دادن نقاط مهم دشمن درکابل، و انجام حملات فدایی براهداف مهم دشمن، وکشته شدن ده ها عسکرشان، ازقوت وتوانایی مجاهین سخن نمیگوید؟

این دشمن شکست خورده وسراسیمه میخواهد با چنین کلمات دروغین  مردم را فریب داده و به عساکر مورال باخته خویش روحیه افزایی نماید وقدم های متزلزل شان را برای مدتی  محکم سازد.

همین اکنون تلفات دشمن چنان حیران کننده است که درسال های گذشته سابقه نداشته است.

با آغاز عملیات العزم که هنوز یکماه از آن سپری نشده است،تمامی ابتکارات دشمن را گرفته ودرهرنقطه محکوم به شکست شده اند و عساکر دشمن درهر جبهه فرار را بر قرار ترجیح داده  وفرار مینمایند.

مجاهدین امارت اسلامی با توکل  بر الله تعالی  وهمکاری مردم ، درهرمقطع با مورال عالی رزمیده ومی رزمند و در هر جبهه دشمن را با شکست روبرو نموده و تمامی تحرکات دشمن را خنثی ساخته اند.

دشمن همواره از امریکایی ها ودیگر باداران شان طلب کمک مینماید ، پارلمان ، حکومت ودیگر ارگان های شان از توانای وقوت مجاهدین گلو پاره کردند درحالیکه امکانات مجاهدین نسبت به دشمن محدود است وهیچ کمک خارجی ندراند واز قوای هوایی بهره مند نیستند واقتصاد شان ضعیف میباشد.

اما دراینجا سخن ازجنگ بین حق وباطل میباشد که نصوص دینی وشواهد تاریخی ثابت کرده است که حق اگر چه ضعیف باشد، در برابر باطل پیروز میگردد وان شاء الله بعید نیست که برنده اصلی جنگ مجاهدین شوند . وماذالک علی الله بعزیز

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی

۲۹/۷/۱۴۳۶هـ ق

۲۹/۲/۱۳۹۴

هـ ش ــ ۲۰۱۵/۵/۱۸م