واکنش سخنگوی امارت اسلامی در مورد تلفات مجاهدین از سوی دشمن مزدور در کاپیسا

امرور یکبار دیگر دشمن مزدور در ولایت کاپیسا ادعا کرده است گویا مناطقی را در دره افغانیه ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا به تصرف خود درآورده و ۲۷ تن مجاهدین را شهید و تعداد زیادی را زخمی کرده اند. این پروپاگند در حالی پخش می شود که چند روز پیش هم از سوی همین دشمن کاذب […]

امرور یکبار دیگر دشمن مزدور در ولایت کاپیسا ادعا کرده است گویا مناطقی را در دره افغانیه ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا به تصرف خود درآورده و ۲۷ تن مجاهدین را شهید و تعداد زیادی را زخمی کرده اند.
این پروپاگند در حالی پخش می شود که چند روز پیش هم از سوی همین دشمن کاذب دعوی شده بود که گویا در کاپیسا ضمن رسانیدن تلفات به مجاهدین ۱۶ تن اتباع خارجی را هم کشته اند و افواهات دیگر……
ما اینگونه پروپاگند و ادعاهای کاذب دشمن را به جدیت رد می نمائیم، دشمن مزدور در نجراب و بعضی بخش های دیگر ولایت کاپیسا عساکر خود را به نام عملیات آورده اند و در بعضی بخش ها خانه ها و قریه های مردم ملکی را بمبارد هم کرده اند، اما درین عملیات با شکست مطلق و تلفات سنگین رو برو و به عقب نشینی وادار شده اند.
از سوی دیگر، در ولایت کاپیسا و دیگر بخش های زیرکنترول امارت اسلامی در سراسر کشور هیچ تبعه خارجی وجود ندارد. هدف دشمن مزدور از اینگونه تبلیغات اینست که کمک و پشتیبانی هوایی باداران خارجی شان را جلب کنند و به عساکر مورال باخته خود مورال بدهند.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی
۲۰/۷/۱۴۴۲هـ ق
۱۴/۱۲/۱۳۹۹هـ ش ــ ۲۰۲۱/۳/۴م